مشاوره کنکور تلفني

از آنجایی که مشاوره کنکور تلفنی از اهمیت بسیار بالایی در زندگی دانش‌آموزان برخوردار است، مهم‌ترین چالش‌ها در زمان برگزاری کنکور، شرکت در آزمون و یا انتخاب رشته پیش روی دانش‌آموز قرار دارد، مهم‌ترین پشتیبانی در این مورد، فراهم بودن بستر مشاوره کنکور برای تمامی دانش‌آموزان است. یکی از روش‌های کاربردی و به روز در این زمینه استفاده از مشاوره کنکور است. مشاور کنکور شخصی است که به صورت تلفنی و بدون نیاز به حضور در مرکز مشاوره با داوطلب مکالمه کرده و به ارائه راهکار و مشاوره می‌پردازد. با جزئیات این طرح بیشتر آشنا شویم.

مشاوره کنکور تلفني

مشاوره تلفنی کنکور رایگان

استفاده از مشاوره امکان استفاده از مشاوره کنکور را برای تمام داوطلبان کنکور فراهم می‌کند، در این طرح از مشاوره، دانش‌آموز با داشتن یک خط تلفن می‌تواند مهم‌ترین سوالات و دغدغه‌های خود در مورد آزمون را از مشاورین برجسته و با تجربه بپرسد. با استفاده از این طرح امکان مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل نیز برای دانش‌آموزان در مقاطع پایین‌تر تحصیلی فراهم است.

مشاوره با رتبه‌های برتر کنکور سال‌های گذشته به صورت تلفنی می‌تواند تجربه بسیار با ارزشی را برای داوطلبان کنکور سراسری و آزاد فراهم آورد. عموما کارشناسان مشاوره تلفنی افرادی هستند که در این زمینه دارای تجربه و مهارت بالایی جهت راهنمایی دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور می‌باشند.

برای مثال دانش‌آموزانی که علاقمند به قبولی در رشته‌های پزشکی هستند می‌توانند مشاوره کنکور توسط دانشجویان پزشکی داشته باشند.

مشاوره کنکور رایگان طرحی است که در آن سعی شده است هر داوطلب و دانش آموز بتواند بدون توجه به بعد مسافت و در هر زمان با تیم مشاوره کنکور ارتباط داشته باشد.

استفاده از خدماتی نظیر انجام برنامه‌ریزی درسی برای تمامی مقاطع تحصیلی و کنکور، معرفی رشته‌های دانشگاهی و چشم‌انداز شغلی آن‌ها در آینده، مشاوره و انجام انتخاب رشته، معرفی بهترین منابع مطالعه و تست‌زنی برای قبولی در کنکور از جمله خدماتی است که با مشاوره تلفنی می‌توان دریافت کرد.

مشاوره کنکور تلگرام

یکی دیگر از طرح‌هایی که در راستای مشاوره کنکور آنلاین در نظر گرفته شده است، امکان استفاده از مشاوره کنکور در اپلیکیشن تلگرام است. با استفاده از این طرح دانش آموز و داوطلب کنکور می‌توانند مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان را تجربه کرده و بدون نیاز به صرف وقت و هزینه به راحتی با بهترین تیم تلفنی برای مشاوره کنکور تماس داشته باشد.

این طرح می‌تواند برای داوطلبینی که دچار مشکلاتی مثل مشکلات جسمی یا بیماری‌های خاص مثل آسم و بیماری های قلبی هستند، انتخاب بسیار مناسبی باشد، چرا که رفت و آمد در سطح شهر برای ملاقات حضوری با استفاده از این طرح  دیگر لزومی ندارد. همچنین برای آن دسته از داوطلبین شاغل یا خانه دار که امکان تخصیص وقت برای مشاوره حضوری ندارند نیز گزینه مناسبی جهت مشاوره و دریافت راهنمایی است.

بهترین مشاور کنکور پزشکی

داوطلبانی که علاقه به پذیرفته شدن در رشته‌های پزشکی دارند، می‌تواند با تماس با مرکز مشاوره تلفنی، بهترین مشاور کنکور تلفنی را برای برنامه‌ریزی و هدایت در مسیر موفقیت در اختیار داشته باشند، این امکان به داوطلب کمک می‌کند تا برای شناخت دقیق منابع کنکور، سوالات احتمالی، چالش‌های مربوط به انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر به‌راحتی با افراد ذی‌صلاح و با تجربه مشورت کرده و انتخاب درست و دقیقی داشته باشد. در مورد رشته مهم و پرمتقاضی همچون پزشکی دسترسی داشتن به یک مشاور با تجربه می‌تواند احتمال قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر داوطلب را تا حد زیادی بالا ببرد.

قیمت مشاوره تحصیلی کنکور

در مورد قیمت مشاوره تلفنی باید بگوییم، هزینه‌ها با توجه به خدماتی که کاربر در مشاوره دریافت می‌کند متغیر خواهد بود، در هر صورت آنچه اهمیت دارد این است که صرف هزینه برای مشاوره تلفنی در امور تحصیلی و کنکور به مراتب از هزینه‌ای که جهت مشاوره حضوری به دفاتر مراکز مشاوره حضوری پرداخت می شود کمتر خواهد بود.

صرفه‌جویی در وقت و هزینه بهترین مزیت استفاده از مشاوره تلفنی کنکور است. به علاوه داوطلب می‌تواند با استفاده از طرح‌های دیگری چون مشاوره آنلاین و مشاوره کنکور با استفاده از تلگرام نیز نیاز خود به وجود یک مشاور و هدایت‌گر با تجربه را برطرف کند.

استفاده از خدماتی مثل روش‌های تست زنی، مشاوره‌های انگیزشی و ارائه برنامه برای بالاتر رفتن ساعت‌های مطالعه، پشتیبانی از برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای صحیح برنامه‌های تحصیلی، تحلیل کارنامه آزمون و نتایج کنکورهای آزمایشی از جمله مواردی است که برای دریافت آن‌ها باید هزینه پرداخت شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *