مشاوره تحصیلی یا برنامه ریزی آنلاین

در این مقاله به بررسی اینکه مشاوره تحصیلی بهتره یا برنامه ریزی آنلاین میپردازیم. با ما همراه باشید.

نقش مشاوره تحصیلی چیست؟

-مشاوره فردی و گروهی ارائه می دهند

-برگزاری دروس آنلاین زنده با تمرکز بر سلامت اجتماعی و عاطفی

-مشاوره دانشگاهی و شغلی را ارائه می دهند  -مشاوران مدرسه قسمت مهمی از تیم های آموزشی دانش آموزان هستند و می توانند به فرزند شما در رسیدن به اهداف تحصیلی و زندگی کمک کنند. موفقیت را می توان از بسیاری جهات تعریف کرد. معمولا مشاوران، به روش های بیشماری که دانش آموزان پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان برای درخشش خود ادامه می دهند، افتخار می کنند.

ممکن است یک دانشجو در دانشگاه پذیرفته شود، در حالی که دیگری ممکن است دوره های تخصصی شغلی را دنبال کند و سومین فرد ممکن است روز بعد از فارغ التحصیلی وارد کار شود. بنابراین برای دانش آموز مهم است که برای تحصیل خود، مشاوره تحصیلی داشته باشد یا برنامه ریز آنلاین. فراتر از فعالیت های روزانه مشاوره آنلاین، مشاوران تحصیلی خدماتی را ارائه می دهند که برای کمک به دانش آموزان دبیرستانی برای آمادگی در دانشگاه و شغل طراحی شده است :

برنامه های یادگیری شخصی با تمرکز بر اهداف پس از فارغ التحصیلی.

مشاوره راهنمایی فردی با ارایه منابع و کمک به برنامه ریزی بعد از مقطع متوسطه، از جمله گزینه های شغلی، آموزش حرفه ای و انتخاب دانشگاه.

 

مزیت برنامه ریزی آنلاین و مشاوره تحصیلی

شرم آور است که بسیاری از مردم فکر می کنند برنامه های آنلاین فقط برای استارت آپ ها، یا پشتیبان گیری از برنامه های وام یا جذب سرمایه گذاران است. حقیقت این است که برنامه ریز آنلاین مزایای جدی برای همه افراد بالاخص دانش آموزان و دانشجویان به دنبال دارد. در اینجا این ده مزیت برتر وجود دارد:

برنامه ریزی آنلاینی که به درستی انجام شده است، موجب می شود نقاط درسی و تحصیلی شما به هم متصل شود تا تصویر بهتری از کل داشته باشید. استراتژی قرار است مربوط به تاکتیک های همسو با استراتژی باشد. آیا این در برنامه شما نشان داده می شود؟ آیا برنامه ریزی آنلاین شما برای دانش آموزان شما مناسب است؟

تمرکز استراتژیک:

مشاوران در برنامه ریزی آنلاین و مشاوره تحصیلی باید بر روی هویت خاص خود، هدف خود و خدمات متناسب با دانش آموزان تمرکز کنند.

اولویت ها را تعیین کنید:

شما نمی توانید همه کارها را انجام دهید. برنامه ریزی شغلی و تحصیلی به شما کمک می کند تا موارد درست و مهمترین موارد را پیگیری کنید. وقت، تلاش و منابع خود را به صورت استراتژیک اختصاص دهید. درنتیجه در ادامه می توانید بررسی کنید که مشاوره تحصیلی بهتر است یا برنامه ریزی آنلاین؟

تغییر را مدیریت کنید:

با روند خوب برنامه ریزی آنلاین، شما به طور منظم پیش فرض ها را مرور می کنید، پیشرفت را پیگیری می کنید و پیشرفت های جدید را پیش می گیرید تا بتوانید خود را تنظیم کنید. طرح در مقابل تجزیه و تحلیل واقعی می تواند موثر باشد.

مسئولیت پذیری را توسعه دهید:

روند خوب برنامه ریزی آنلاین انتظارات را تنظیم می کند و نتایج را پیگیری می کند. این یک ابزار برای بررسی منظم آنچه انتظار می رود و آنچه اتفاق افتاده است می باشد. کار خوب خودنمایی می کند. ناامیدی نیز نشان داده می شود. بازبینی ماهانه برنامه ریزی تحصیلی توسط مشاوره تحصیلی، به طور منظم همراه با برنامه شامل مرور وظایف و دستاوردها می شود.

همراستایی استراتژیک:

آیا کارهای روزمره شما با تاکتیک های اصلی برنامه ریزی آنلاین شما سازگار است؟ آیا آن تاکتیک ها با استراتژی شما مطابقت دارند؟ در این صورت، شما همسویی استراتژیک دارید. در غیر این صورت، برنامه ریزی آنلاین عدم تطابق پنهان را نشان می دهد. اینجاست که انتخاب مشاوره تحصیلی نسبت به برنامه ریزی آنلاین کمی سخت می شود.

نقاط عطف:

برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی مناسب دانش آموزان،نقاط عطفی را تعیین می کند که می توانید در جهت آن تلاش کنید. اینها اهداف کلیدی است که شما می خواهید به آنها برسید. فقط ما انسان هستیم که وقتی اهداف قابل مشاهده ای داشته باشیم که بتوانیم در جهت رسیدن به آنها تلاش کنیم، بهتر کار می کنیم.

متریک:

شاخص ها و اعداد، عملکرد شما را برای پیگیری یک طرح درسی مشخص قرار می دهند که می توانید آنها را ماهانه در جلسه بررسی مشاور تحصیلی، مشاهده کنید. اعداد مهم را مشخص کنید. از برنامه ریزی آنلاین خود برای تعریف و پیگیری معیارهای اصلی استفاده کنید. یادآوری منظم و واقعی برای پیگیری در مسیر می تواند به شما کمک کند. همه ما می خواهیم همه کارها را برای خود انجام دهیم، اما بعضی اوقات برای حفظ کیفیت و تمرکز استراتژیک باید به عقب برگردیم. یادآوری اولویت ها و تمرکز در هنگام کار روزمره،  امری سخت است. روند برنامه ریزی آنلاین، به یک یادآوری منظم تبدیل می شود.

موارد موثر دیگر در بررسی اینکه مشاوره تحصیلی بهتره یا برنامه ریزی آنلاین؟

برنامه ریزی آنلاین مقرون به صرفه تر است

هنگام انجام یک برنامه ریزی آنلاین می توانید در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید. نه تنها هزینه های مثل، رفت و آمد شما حذف می شود، بلکه برنامه های آنلاین به طور کلی مقرون به صرفه تر هستند. براساس یک نظرسنجی توسط شرکت های یادگیری و تحقیقات،”مهمترین عامل برای دانش آموزان انتخاب مدرسه برای برنامه ریزی آنلاین خود، شهریه و هزینه است که توسط 34 درصد از پاسخ دهندگان مشخص شده است. به گفته محققان، این انتخاب در چهار سال گذشته بهترین رتبه بوده است. ”

برای پیشرفت شغلی خوب است

یکی از مزایای یادگیری برنامه ریزی آنلاین این است که شما فرصت پیشرفت حرفه خود را پیدا می کنید. با دسترسی آماده به فناوری و تغییر اقتصاد جهانی، مردم امور را به دست خود می گیرند. آنها از منوی خود، گزینه هایی آموزش خود را جمع آوری می کنند و معتقدند که یادگیری حتی وقتی افراد در طول زندگی خود به دنبال آموزش می شوند، امری عادی تر خواهد شد.

اینکه بتوانید بدون اختلال زیاد در برنامه روزانه خود، شغل خود را پیش ببرید، یکی از برترین مزایای یادگیری برنامه ریزی آنلاین است آیا می خواهید مهارت خود را افزایش دهید، یا مهارت کاملاً جدیدی یاد بگیرید اما نمی توانید از کار خود وقت بگیرید؟ این زمانی است که یک دوره برنامه ریزی آنلاین بهترین گزینه برای شماست. شما می توانید با کسب مهارت های جدید و یا گرفتن مدرک کارشناسی ارشد آنلاین، بدون داشتن نیاز به از بین بردن درآمد ثابت، حرفه خود را پیش ببرید. درنتیجه شما به راحتی می توانید مشاوره تحصیلی را از برنامه ریزی آنلاین خود تفکیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *