مشاوره انتخاب رشته تلفنی درانتخاب رشته تحصیلی یکی از چالش‌های پیش روی دانش‌آموزان است که در زندگی خود دو بار با آن روبه‌رو می‌شوند، از آنجایی که آینده شغلی و تحصیلی دانش‌آموز به این انتخاب بستگی دارد، انتخاب یک رشته متناسب با علاقه و توانمندی‌های او از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مشاوره انتخاب رشته تلفنی

 بسیاری از دانش‌آموزان تحت فشار اطرافیان و جامعه و گاهی نیز با توجه به چشم‌اندازهای شغلی اقدام به انتخاب رشته می‌کنند و نهایتا به دلیل عدم علاقه به رشته، ترک تحصیل کرده و یا وارد حیطه‌های شغلی غیر تخصصی می‌شوند که در هردوصورت به ضرر دانش آموز است، به همین دلیل استفاده از  تجربیات و تخصص یک مشاور درد انتخاب رشته می‌تواند از بروز این مشکل پیشگیری  کند.

مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه‌روزی

استفاده از مشاوره تحصیلی امکانی است که هر دانش‌آموزی در مقاطع مختلف تحصیلی به آن نیاز دارد، امکان استفاده از مشاوره تحصیلی به صورت تلفنی یکی از بهترین فرصت‌های ممکن برای دانش‌آموزان است که بدون صرف وقت و هزینه زیاد، تنها با یک تماس تلفنی بتوانند از آن بهره‌مند شوند. این مشاوره امکان استفاده از برنامه‌ریزی تحصیلی، معرفی روش‌های مطالعه و یادگیری، آنالیز توانایی دانش‌آموزو روش‌های پیشرفت در تحصیل را برای دانش‌آموزان هر مقطع فراهم می کند.

مشاوره تلفنی بعد مسافت را بی معنا می‌کند، برای مثال مشاوره تحصیلی تلفنی مشهد همان‌قدر ساده است که مشاوره تحصیلی اصفهان تلفنی است. فرقی نمی‌کند دانش آموز از کدام استان یا شهر باشد، تنها با داشتن یک خط تلفن می‌تواند از وجود یک مشاور ماهر و با تجربه در زمینه روش‌های مطالعه، انتخاب رشته، مشکلات یادگیری و پیشرفت تحصیلی استفاده کند.

مشاوره انتخاب رشته رایگان تلفنی

دانش‌آموزان در مقطع نهم و در زمان کنکور با چالش انتخاب رشته روبه‌رو هستند، مشاوره انتخاب رشته رایگان تلفنی  است راهی است که دانش‌آموز می‌تواند از آن برای هدایت تحصیلی بهره‌مند شود، معرفی رشته‌های تحصیلی و ضوابط آنها، چشم انداز شغلی هر رشته، پیش‌نیازها و مهارت‌های لازم برای ورود به هر رشته از جمله خدماتی است که مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل رایگان در اختیار دانش آموز قرار می‌دهد.

برای استفاده از این خدمات نیاز به حضور در مراکز مشاوره حضوری نیست و می توان تنها با استفاده از یک خط تلفن یا موبایل با کارشناسان متخصص و ماهر در این زمینه مکالمه کرد، این افراد از میان رتبه‌های برتر کنکور سال‌های گذشته انتخاب شده‌اند و می‌توانند تمام تجربیات خود را در زمینه کنکور در اختیار داوطلب قرار دهند.

بهترین مشاوره انتخاب رشته تلفنی کنکور

مطمئنا در مشاوره انتخاب رشته تلفنی برای دانشگاه بسیاری از داوطلبان دچار سردرگمی و مشکل می‌شوند، هیچ کس بهتر از یک مشاور متخصص نمی‌تواند در این زمینه به اندازه مشاوره انتخاب رشته به صورت حرفه‌ای و تخصصی راه‌گشا باشد.  مشاور با توجه به کارنامه و طراز داوطلب بهترین رشته متناسب با توامندی‌های او را به وی معرفی می‌کند.مشاوره انتخاب رشته تلفنی برای دانشگاه آزاد، دولتی، علمی کاربردی و هر دانشگاه دیگری، تنها با یک تلفن می‌تواند دغدغه بسیاری از داوطلبین را برای یک انتخاب مناسب و آگاهانه از میان ببرد.

استفاده از امکان مشاوره کنکور به صورت تلفنی برای افراد شاغل، خانه‌دار، معلولین کم‌توان جسمی و حرکتی و افرادی که دچار بیماری‌های خاص هستند و امکان رفت و آمد به مراکز مشاوره حضوری برای آنها سخت است و همچنین داوطلبینی که در مناطق محروم کشور زندگی می‌کنند یک گام بلند در استفاده از تکنولوژی برای تقسیم عادلانه امکانات در زمینه مشاوره تحصیلی و کنکور در ایران است.

لزوم استفاده از مشاور تلفنی دانشگاه

انتخاب رشته معمولاً در یک بازه زمانی کوتاه صورت می‌گیرد که کمی پس از انتشار کارنامه اولیه است. در این زمان، داوطلب با مشاهده نتایج خود ممکن است شرایط خاصی را تجربه کند. مثلاً از نتیجه راضی نباشد یا درباره علاقه خود به اشتباه بیفتد.

در چنین شرایطی، تماس با یک مشاور می‌تواند داوطلب را به آرامش رسانده و وی را در این روند یاری کند. مشاورین تلفنی انتخاب رشته همچنین:

به داوطلب گوش می‌دهند

در محضر یک مشاور تلفنی، داوطلب می‌تواند بدون ترس از قضاوت، گفتگو کرده و مشکلات خود را بیان کند. او می‌تواند در زمینه علایق اصلی خود و آنچه جامعه و اطرافیان از وی انتظار دارند حرف زده و راهکار درست را جویا شود. حقیقت این است که امروزه بسیاری از داوطلبان کنکور، به ویژه دبیرستانی‌ها، بین علایق خود و نظر جامعه و محیط سردرگم می‌شوند.

برخی از آن‌ها، چندان به علایق درونی خود توجه نکرده و به دنبال رشته‌ای هستند که از دید عموم پول‌ساز و آینده‌دار است. این سرگشتگی باعث می‌شود داوطلب نتواند انتخاب رشته‌ای طبق درونیات و سلایق خود داشته باشد و در نتیجه ممکن است در رشته قبولی خود به بازدهی بالایی نرسد. در این شرایط گفتگو یا یک مشاور تلفنی، راهگشا خواهد بود.

ابهامات را برطرف می‌کنند

مشاور تلفنی می‌تواند ابهامات و اشکالات شما در زمینه مفاد دفترچه کنکور را رفع کند. تبصره‌ها و قوانین پیچیده و زیادی که در مورد کنکور و انتخاب رشته و دانشگاه وجود دارند می‌توانند هرکسی را آشفته و سردرگم کنند.

در این شرایط حتی مراجعه به اینترنت نیز ممکن است پاسخگو نباشد، چون سایت‌ها نیز معمولاً با همان زبان پیچیده حرف می‌زنند. از این روی، تماس با یک مشاور تلفنی می‌تواند مؤثر باشد. مشاوری که مسائل انتخاب رشته را به روشنی برای شما شرح دهد.

همیشه در دسترس هستند

یکی دیگر از خوبی‌های مشاوره تلفنی، دسترسی مناسب است. باید به این نکته توجه داشت که درصدی از داوطلبان در مناطق محروم و دور زندگی می‌کنند که احتمالاً به دفاتر مشاوره‌ای کنکور دسترسی ندارند. مشاوره انتخاب رشته از طریق تلفن، این مشکل را نیز حل کرده است.

از طرفی، مسئله انتخاب رشته موضوعی است که سبب دل‌مشغولی بسیاری از داوطلبان می‌شود. به حدی که خواب شب را از آنان می‌گیرد. در این شرایط نیز داوطلبان می‌توانند با مراکزی که مشاوره ۲۴ ساعته دارند تماس گرفته و از حجم نگرانی خود بکاهند.

متخصص و با تجربه هستند

افرادی که برای ارائه مشاوره انتخاب رشته با تلفن، برگزیده می‌شوند باید توانایی‌های خاصی داشته باشند. این افراد باید تجربه بالایی در مشاوره و امور تحصیلی داشته باشند تا بدون مشاهده داوطلب و از راه دور بتوانند به او کمک کنند.

یک مشاور تلفنی باید همچنین، مهارت‌های برقراری ارتباط را به خوبی بلد بوده و مکالمه بین خود و داوطلب را به صورت هدفمند، پیش ببرد. یک مشاور انتخاب رشته تلفنی خوب، داوطلب را نسبت به علایق درونی و آنچه واقعاً می‌خواهد، آشنا می‌کند. وی با بیان واقعیت‌ها برای داوطلب شرح می‌دهد که هیچ رشته‌ای لزوماً خوب یا بد نیست. خوب بودن یا بد بودن رشته‌ها بستگی به توانایی فردی و علایق شخص دارد.

واقع‌بینانه عمل می‌کنند

مشاور تلفنی، همچنین نسبت به رتبه و تراز کنکور داوطلب و زیرگروه انتخابی او، با دید باز و منطقی رفتار می‌کند. اگر درمورد انتخاب رشته مناسب در هر زیرگروه و درصد قبولی سوالی دارید، میتوانید با مشاورین تلفنی تماس حاصل کنید.

مشاورین انتخاب رشته کنکور سراسری، آزاد، فنی و حرفه‌ای و… به طور تخصصی به سوالات شما پاسخ می‌دهند. از طرفی شما را در زمینه نحوه چینش کدرشته‌ها در لیست انتخاب، یاری می‌کنند. در این مورد، مشاور با توجه به نمره اکتسابی شما و علایقتان، دست به انتخاب زده یا روند را برای شما توضیح می‌دهد.

نکات نهایی مشاوره انتخاب رشته تلفنی دانشگاه

مشاوره تلفنی انتخاب رشته بسیار مهم است. چون برای کسانی که به دفاتر مشاوره دسترسی ندارند، تنها انتخاب موجود است. از طرفی بازه انتخاب رشته کوتاه است و داوطلب وقت اینکه به دنبال مشاور حضوری خود بگردد را ندارد. اما در مشاوره تلفنی با برقراری چند تماس می‌تواند مشاور مناسب خود را پیدا کند. به همین منظور در این نوشتار به بررسی دلایل و مزیت های استفاده از مشاوره تلفنی پرداختیم.

خدمات تحصیلی مشاوره انتخاب رشته تلفنی

انتخاب رشته تحصیلی در پایه نهم، انتخاب مسیر برای یک عمر تلاش و تحصیل است، بنابراین نباید آن را کم اهمیت دانست و یا بدون در نظر گرفتن همه شرایط دست به انتخاب زد، هدایت تحصیلی در این زمینه می‌تواند راه‌گشای بسیاری از دانش‌آموزان این پایه تحصیلی باشد، برنامه‌ریزی هدفمند، معرفی رشته‌های مختلف و انتخاب‌های متعددی که پیش روی دانش‌آموز قرار دارد.

توجه به علاقمندی و توانایی های دانش‌آموز و معرفی رشته‌های دانشگاهی و زمینه‌های شغلی هر رشته در آینده از جمله خدماتی است که در بخش مشاوره تحصیلی به کاربر ارائه می‌شود. وقتی می توان به سادگی از مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی انتخاب رشته نهم، مشاوره انتخاب رشته تلفنی فنی و حرفه‌ای و امکان استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل رایگان را برای دانش آموزان استفاده کرد، انتخاب مسیر مشخص تحصیلی و موفقیت در آن یک تضمین خواهد بود.

خدمات مشاوره تحصیلی منحصر به داوطلبین کنکور و دانش‌آموزان پایه نهم نیست، تلفن مشاوره انتخاب رشته تلفنی ارشد، آماده است
تا خدمات برنامه‌ریزی تحصیلی و معرفی منابع آزمون، انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر و همچنین معرفی منابع معتبر برای مطالعه را به این دسته از عزیزان ارائه کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *