روانکاوی تلفنی

یک درمانگر به صورت روانکاوی تلفنی، رویکردی عمیق برای درک نگرانی های شما درباره احساسات، تصویر از خود، زندگی کاری و روابط در پیش خواهد گرفت. خدمات ارجاع روانکاوی برای کمک به شما در یافتن یک روانکاو یا درمانگر روانکاوی طراحی شده است که برای شرایط خاص شما مناسب باشد.

چطور میشه روانکاوی تلفنی انجام داد؟

در یک مشاوره روانکاوی تلفنی، مشاوران در مورد مشکلاتی که شما را به جستجوی کمک و نوع کمکی که در ذهن دارید،کمک خواهند کرد. آن ها به سوالاتی که درباره درمان روانکاوی دارید پاسخ خواهند داد. آن ها سعی خواهند کرد شما را با یک درمانگر خصوصی، کلینیک یا برنامه مطابقت دهند که بهترین نیاز شما را برآورده می کند.

این ممکن است شامل برخی تحقیقات و تماس با شما با اطلاعات تماس ارجاع باشد. خدمات ارجاع روانکاوی تلفنی هیچ هزینه ای ندارد. هزینه هایی که برای قرار ملاقات های حضوری دریافت می شود در بین درمانگران فردی متفاوت است. در بعضی موارد، درمانگران ممکن است هزینه خود را براساس وضعیت مالی بررسی کنند.

مشاوران روانکاوی تلفنی تشخیص می دهند که رازداری مهم است و به حریم خصوصی شما احترام می گذارند. از آنجا که پیام شما از طریق ایمیل یا تلفن ارسال می شود، لطفاً اطلاعاتی را که به نظر شما بسیار محرمانه است وارد نکنید.

درمان روانکاوی تلفنی شامل طیف وسیعی از درمان ها از درمان کوتاه مدت تا روانکاوی طولانی مدت است. افراد در هر سنی، بزرگسالان، نوجوانان، کودکان و والدین آنها می توانند از درمان روانکاوی بهره مند شوند. یک رویکرد روانکاوی تلفنی می تواند برای موارد زیر مفید باشد:

-افسردگی، اضطراب یا افکار آزار دهنده

-مسائل عزت نفس

-تصمیمات زندگی یا شغلی

-مشکلات در مدرسه یا محل کار

-مشکلات ارتباطی یا خانوادگی

-اعتیاد

-تجارب آسیب زا

-دلبستگی نا امن

-درمان روانکاوی فرصتی منحصر به فرد برای کشف و درک زندگی عاطفی و رفتاری شما با یک درمانگر همدل و بسیار ماهر در یک محیط محرمانه و خصوصی فراهم می کند.

-مردم غالباً از طیف وسیعی از احساسات، افکار و تجربیاتی که در ناراحتی آنها نقش دارد بی اطلاع هستند. این عوامل ناخودآگاه می توانند به صورت علائمی (مانند اضطراب، بی خوابی، اجبار و …)، الگوهای رفتاری، روابط مشکل ساز یا پریشانی عاطفی عمومی بروز کنند.

-درمان روانکاوی تلفنی یک مشارکت درمانی است که در آن درمانگر با شما کار می کند تا از منابع اساسی مشکلات خود آگاه شوید از راه هایی که می تواند منجر به تغییراتی عمیق و پایدار شود.

نحوه اثربخشی آن

-در روانکاوی تلفنی هیچ درمان دیگری برای مشکلات شخصیتی مانند این روش،چنین مزایای ماندگاری را نشان نداده است. درمان های روان پویایی فراتر از کاهش علائم است، به مشتریان کمک می کند تا ظرفیت ها و منابع درونی را ایجاد کنند که زندگی غنی تر و رضایت بخشی را فراهم می کند.

-روانکاوی تلفنی یک همکاری بین المللی توسط روان درمانگران و روانکاوان است که تأثیر واقعیت مجازی بر جامعه ما و استفاده از فن آوری ارتباطات برای درمان تحلیلی و آموزش حرفه ای را در نظر می گیرند.

نویسندگان با بررسی تأثیر فناوری ارتباطات بر سلامت روان و روابط، استفاده از آن را در درمان تحلیلی که از طریق تلفن و اینترنت انجام می شود، کاوش کرده و مشکلات و امکانات آن را مرور می کنند. آنها دیدگاهی چند وجهی از آن، موضع گیری اخلاقی در رابطه با آن و شواهدی را ارائه می دهند كه از آن می توان درباره اثربخشی آن قضاوت كرد.

با نگاه به آینده آنها زمانی را تصور می كنند كه درمان تحلیلی با پشتیبانی فناوری نه تنها به عنوان یك مكمل برای درمان حضوری مناسب باشد بلكه برای برخی از بیماران و درمانگران در شرایط مختلف ترجیح داده می شود. روانکاوی تلفنی، بحث در مورد فناوری و استفاده مسئولانه از آن در روان درمانی و روانکاوی و برنامه های آموزش از راه دور برای متخصصان بهداشت روان را دامن می زند.

-روانکاوی تلفنی به موقع می رسد و مطمئناً به مهم ترین کتاب عصر خود در مورد بسیاری از ابعاد تجزیه و تحلیل تلفنی تبدیل خواهد شد. این ایراد بسیاری از مخالفت های غیرمنطقی این نوع روانکاوی از سوی کسانی است که بدون تمرین کردن، نوعی تجربه از آن را در ذهن دارند که انتظار می رود از افراد ناآگاه باشد.

با این حال، این بارها و بارها، به مواردی می پردازد که افراد باتجربه در این زمینه هنگام حرکت به جلو با فرهنگ و زمان، با آن روبرو می شوند. این امر بدون شک توسط هر پزشک بالینی که با تلفن یا اسکایپ کار می کند خوانده خواهد شد و نه تنها بحث در مورد چگونگی روانکاوی بلکه در مورد عجیب و غریب بودن روانکاوی را تجدید می کند.

روانکاوی تلفنی، بازگردانی غیرعادی تمام اعتراضات اصلی نسبت به این روش است که می تواند غیرمعمول ترین روش درمانی درنظر گرفته شود. هم چنین این روش، به وضوح نشان می دهد که روانکاوی را می توان از طریق تلفن و اسکایپ و همچنین در یک برخورد شخصی در اتاق مشاوره انجام داد. این امری نوآوری است که توسط فناوری مدرن امکان پذیر شده است.

این یک حیله جدید نیست بلکه عکس این است. مانند همه نوآوری های واقعی، جنبه هایی از روانکاوی را روشن کرده است که قبلاً نمی شناختیم. همچنین نشان می دهد که ارتباط بین افراد همان چیزی است که روانکاوی تلفنی را تشکیل می دهد. این یک روش فوق العاده مهم است و عرصه ای را تحت تأثیر قرار می دهد که عمیق تر از خود نوآوری فنی است.

امروزه پرداختن به طیف وسیعی از مسائل عاطفی، روانکاوی و روان درمانی را با هزینه مقرون به صرفه برای کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و زوجین فراهم می شود. درمانگران نامزدهایی هستند که برای پیشرفت دانش و مهارتهای حرفه ای خود در تئوریها و فنون معاصر روان درمانی عمیق، در برنامه های آموزشی ثبت نام می کنند.

داوطلبان پزشکان سطح کارشناسی ارشد، دکترا، روانپزشکی یا MD هستند. درمانگران نظارت هفتگی را از اعضای ارشد هیئت علمی دارند که دارای تجربه آموزشی، نظارتی و بالینی گسترده هستند.

آنها نامزدها را در چارچوب روان پویایی معاصر به سمت درک گسترده، عمیق و دلسوزانه از روابط عاطفی پیچیده و تجربه راهنمایی می کنند. هزینه های روانکاوی تلفنی بر اساس “مقیاس کشویی” است تا به کسانی که محدودیت مالی دارند کمک کند.

بیماران در مطب های خصوصی دیده می شوند. پس از دریافت درخواست شما، با شما تماس خواهند گرفت تا در مورد نیازهای شما تلفنی صحبت کنند. لطفاً توجه داشته باشید که پردازش درخواست شما ممکن است تقریباً دو هفته طول بکشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *