هدف ما در این مقاله ارائه چند راهکار برای علاقه مند کردن فردی است که دوست داریم ارتباط بیشتری با او داشته باشیم و و حتما میدانید که بزرگترین راهکار برای علاقه مند کردن فرد توجه به ویژگی های اصیل در خودمان است اما در این تکنیک ها و راهکارها سعی کرده ایم تا بصورت ساده چند عامل را به شما یاد بدهیم.

1- دوست داشتنی بودن

مراقب خودت باش. ظاهر جسمی نقش بسزایی در جذب یا عدم جذب فرد موردعلاقه یا شخص دیگری دارد. اینکه چقدر از سلامت جسمی و ظاهری خود مراقبت می کنید چیزی است که مردم می توانند فوراً آن را ببینند، بنابراین ارزش دارد که در هنگام تلاش برای جذب شخصی، وقت و انرژی بیشتری صرف کنید. اگر به خود اهمیت ندهید مردم متوجه می شوند و این باعث می شود فرد مورد علاقه خود را از دست بدهید. برای اطمینان از اینکه به بهترین شکل به نظر برسید، ورزش کنید، درست غذا بخورید، بهداشت را رعایت کنید و لباس تمیز بپوشید.

2- از جلب توجه نترسید.

برای خود نامی بسازید، کاری کنید که آنها به خاطر بسپارند و به آنها نشان دهید که چیزهای بیش از یک لبخند زیبا برای شما وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که شخصیت شما درخشان است و او از دوست داشتن و دوست نداشتن شما آگاهی دارد. علاقه مند بودن به چیزی بسیار جذاب است و دیگران توجه خواهند کرد. به موفقیت های خود افتخار کنید و به توانایی های خود اطمینان داشته باشید. اعتماد به نفس چیزی است که مردم آن را تحسین می کنند، بنابراین در مورد آنچه که به دست آورده اید خجالتی نباشید.

3- مهربان باش

با دیگران همان گونه رفتار کنید که می خواهید با شما رفتار شود. ممکن است به نظر معمولی گونه برسد اما واقعیت دارد. اگر می خواهید دیگران با احترام با شما رفتار کنند، باید رفتار اینگونه با دیگران را نیز شروع کنید. افراد به احتمال زیاد عاشق افراد دیگری می شوند که شخصیت بزرگی دارند، با ادب هستند و با دیگران مهربان هستند.

4- عیب های خود را نشان دهید

بگذارید ببیند تا کجا پیش رفته اید. به عنوان مثال، اگر اکنون متناسب و فعال هستید، اما قبلاً فرد نیمکت نشین بودید، از تغییر شکل خود به فرد موردعلاقه خود بگویید. آشکار کردن برخی از کاستی های گذشته شما برای کسی باعث می شود که شما واقعی را ببیند و حتی بیشتر از شما قدردانی کند.

5- حفظ تماس چشمی

طبق تحقیقی که توسط روانشناس انجام شده است، زوج هایی که واقعاً عاشق یکدیگر هستند، موجب می شود که 75 درصد از اوقات با یکدیگر صحبت می کردند، به یکدیگر نگاه می کنند، بنابراین سعی کنید در مقابل اصرار به عصبی نگاه کردن، دور شوید.

6- خوب گوش کنید

طبق مطالعات انجام شده توسط دانشگاه، شنونده خوب بودن بخش بزرگی از عاشق شدن به فرد موردعلاقه مان است. مردم وقتی دیگران علاقه مند می شوند آن ها را دوست دارند و بلافاصله مکالمه را تغییر نمی دهند تا بتوانند بلافاصله در مورد خودشان صحبت کنند. پس بهتر است سوالات بعدی را بپرسید و دلسوزانه به صحبت های طرف مقابل پاسخ دهید، که به نظر من کاری است که همه به طور کلی باید بیشتر انجام دهند.

7- به آنها احساس قدردانی و خاص بودن دهید

48 درصد از زوج هایی که با مشاور صحبت کرده اند گفته اند که از طرف شریک زندگی خود قدردانی نشده اند، بنابراین اگر بتوانید خاص بودن خود را احساس کنید که قدردان همه کارهایی که طرف مقابل انجام می دهد هستید، فرد مورد علاقه شما، به طور باورنکردنی به دام شما می افتد .

8- لبخند بزنید

طبق یک مطالعه در دانشگاه، لبخند زدن باعث می شود شما جذاب تر، شوید و به نظر می رسد شما یک برنده هستید، همه اینها باعث می شود که چقدر داغ و با اعتماد به نفس به شخصی که امیدوارید فرد موردعلاقه شما شود تبدیل شود. متغیرهایی که عاشق شدن فرد موردعلاقه مان را تحت تأثیر قرار می دهند:

1. شباهت در نگرش ها، زمینه ها، ویژگی های شخصیتی

2. مجاورت جغرافیایی

3. ویژگی های مطلوب شخصیت و ظاهر

4. تأثیرات اجتماعی، هنجارها و تأیید افراد در حلقه ما

5. نشانه های خاص در صدا، چشم ها، حالت، نحوه حرکت معشوق

6. آمادگی برای یک رابطه عاشقانه

7. فرصت های تنها ماندن در کنار هم

8. رمز و راز، در موقعیت یا شخص

 

به نظر می رسد که دو عامل بیشترین تأثیر را در روابط شخصی برای جلب فرد موردعلاقه دارند: موقعیت آپارتمان ها و فواصل بین آنها. مهمترین عامل در تعیین اینکه چه کسی از نظر احساسی به چه کسی نزدیک باشد فاصله بین آپارتمان آنها است. چه چیزی زمینه ساز این موضوع است؟ بدیهی است که شما باید ملاقات کنید، اما اتفاق دیگری نیز در جریان است: قرار گرفتن در معرض مکرر.

همانطور که بازاریاب ها به خوبی می دانند (و هر کسی که به دنبال عشق است باید در مورد بازاریابی بیاموزد)، تماس مکرر باعث می شود تقریباً هر چیزی را دوست داشته باشیم. به نظر می رسد قرار گرفتن در معرض مکرر، علاقه ما را برای تقریباً همه چیز، از ویژگی های معمول زندگی ما گرفته تا تزئین مواد، غذاهای عجیب و غریب، موسیقی یا افراد، افزایش می دهد.

قرار گرفتن در معرض مکرر، هر آنچه را که در آنجاست را، تقویت می کند. قرار گرفتن در معرض مکرر احساس غالب در روابط را تشدید می کند. وقتی احساس غالب خشم باشد، قرار گرفتن در معرض مکرر باعث افزایش خشم می شود. وقتی احساس غالب جاذبه باشد، قرار گرفتن در معرض مکرر باعث افزایش جذابیت و عاشق شدن فرد موردعلاقه مان می شود.

عشق در نگاه اول فقط در 11٪ موارد اتفاق می افتد و این در مردان بیشتر از زنان است. با همین رمز، این بدان معناست که اولین برداشت بسیار زیاد است زیرا قرار گرفتن در معرض مکرر اثر گلوله برفی دارد. به دنبال عشق هستید؟

سپس به این فکر کنید که وقت خود را کجا می گذرانید. به طور منظم به چه مکان هایی می روید و آیا آنها شامل افرادی هستند که می خواهید قرار بگذارید؟ به نظر واضح است اما اگر 99٪ از ساعت بیداری خود را در محل کار و خانه خود سپری کنید، مجاز نیستید که از مجرد بودن تعجب کنید.

مردم افرادی را دوست دارند که زیبا و باهوش و بامزه هستند و باعث می شوند احساس خوبی داشته باشند و  بیایید در مورد طرف دیگر شخصیت یعنی فرد موردعلاقه مان صحبت کنیم. شما در درون چگونه هستید؟

داشتن حس قوی نسبت به کیستی و اعتماد به نفس زیاد پیش بینی خوبی است که آیا عاشق کسی می شوید یا خیر.  افرادی که دارای فرکانس بالای تجربیات عاشقی هستند، اعتماد به نفس بالا و قدرت دفاعی پایینی دارند.  افراد ناامن که احساس منسجمی از خود ندارند و به خود واقعی نمی رسند، به یک سبک، عشق بازی می کنند و روابط با مقادیر کم صمیمیت و سطح بالایی از تعارض دارند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *