مشاور روانشناسی آنلاین

اغلب ما در مواقعی حالت های کسل کننده‌ای داریم و یا نا آرام هستیم، به دلایل مختلفی که در زندگی ما انسان‌ها رخ میدهد. مواقعی که این احساس‌ها را داریم سعی می‌کنیم خیلی سریع با یک مشاوره یا متخصص در ارتباط باشیم تا مشکلات یا حرف‌هایی که داریم و موجب این افکار و رفتار ما شده است با مشاور خود در میان بگذاریم. مشاوره روانشناسی آنلاین چگونه هر انسانی در طول زندگی خود به دلیل مشکلات و مسائل روزمره زندگی باید فشارهای مختلفی را تحمل کند و گاهی حجم این فشارها به‌حدی زیاد می‌شود که زندگی را مختل می‌کند. عوارضی مثل بی‌خوابی، استرس‌، وسواس واضطراب و تنش های عصبی و افسردگی… ازجمله مشکلاتی است که به دلیل تحمل این فشارها ممکن است بروز کند. مشاوره با روانشناس متخصص می‌تواند از بروز بیماری‌های جسمی و روحی پیشگیری کند.

مشاوره روانشناسی آنلاین چیست و چه کاربردی دارد؟

روانشناسی علمی است که ذهن و رفتار انسان را بررسی می‌کند و مشاوره روانشناسی آنلاین فرایندهای ذهنی و نحوه تاثیر آن بر رفتار را مورد مطالعه قرار می‌دهد. تصور بسیاری از افراد این است که روانشناسی ومشاوره روانشناسی آنلاین و مراجعه به آن‌ها مختص افرادی است که مشکل حاد روانی دارند اما در واقع با پیشرفت تکنولوژی و مسایل نوین جهانی، مسایل بیشتری افراد را تهدید می‌کند؛ مسایلی که خود، به تنهایی از حل آن عاجزند. لذا در این زمینه و زمینه‌های مشابه، باید از کمک مشاوره روانشناسی و مشاوره روانپزشکی بهره برد.

مشاوره روانشناسی آنلاین

مشاوره روان، بخشی از خدمات درمانی است که توسط متخصص روانشناسی در مراکز مشاوره، اجرا می‌شود. می‌توان گفت کمک مشاوره روانشناسی به افراد این است که سعی دارد نحوه عملکرد و رفتار افراد را در سنین مختلف، بررسی کند و روابطشان را مورد سنجش قرار دهد و در مواقع لزوم به حل مسایل آنان بپردازد.

مشاوره روانشناسی در زمینه انواع اضطراب‌ها و دغدغه‌های ذهنی و عاطفی، شغلی، اجتماعی، مسایل مربوط به دانش آموزان در امور مدرسه و… متخصص است و با سعه صدر، سعی در حل مشکلات و تنش‌های افراد دارد.

مشاوره روانشناسی در واقع سعی می‌کند زمانی که افراد با بحران‌های مختلف روبرو می‌شوند و یا فشارهای زندگی بر آنان تحمیل می‌گردد راه حل مناسبی برای حل آن بحران‌ها در اختیار فرد قرار دهد و مشکلات عاطفی و روانی آنان را بر طرف کند.

کمک مشاور روانشناس در خصوص بحران‌ها

منشا فشار روانی که می‌تواند منجر به بحران در زندگی افراد شود، متفاوت است. در واقع منشا فشار روانی که مشاوره روانشناسی با آن مواجه است می‌تواند عوامل شخصیتی مثل رقابت جویی؛ و یا عوامل محیطی باشد. از جمله عوامل محیطی که می‌تواند فرد را در معرض فشار روانی قرار دهد گرفتاری‌های زندگی و یا تعارض‌های ناشی از انتخاب‌های ناصحیح و ناسازگاری‌های جمعی باشد. افراد، معمولا در برخورد با این مسایل فرهنگی و اجتماعی، شیوه کنار آمدن با آن مساله و راه حل مناسب آن را نمی‌دانند.

بهترین مشاوره روانشناسی آنلاین می‌تواند به افراد کمک کند تا بحران پیش آمده را درک کنند ودر حل آن، به افراد یاری رساند.

مشاوره روانشناسی در تمام مراحل عمر یک فرد، می‌تواند کارگشا باشد و جنبه‌های مختلفی از زندگی فردی و اجتماعی او را در بر بگیرد. لذا این حیطه از علم، می‌تواند انواع و اقسام مختلفی نیز داشته باشد.

انواع مشاوره روانشناسی:

مشاوره روانشناسی فردی:

این نوع از مشاوره به مواردی نظیر کنترل استرس و نگرانی‌های فردی، افزایش اعتماد به نفس، رفع اختلال‌های شخصیتی و … می‌پردازد.

مهارت‌های ارتباطی:

در این حیطه از مشاوره روانشناسی، مشاور سعی می‌کند به روابط جمعی و گروهی فرد، سر و سامان دهد و مشکلات وی در این زمینه‌ها را بر طرف نماید. مسایل و مشکلاتی از قبیل نحوه برخورد با همسر، خانواده، همکاران و…

روانکاوی:

شاخه دیگری از خدمات مشاوره روانشناسی است که ریشه مشکلات انسان‌ها در بزرگسالی را در بحران‌های دوران کودکی، جستجو می‌کند. وی برای حل مشکل فرد، به تخلیه هیجانی، تفسیر و تحلیل رویاها و… با تکنیک‌های منحصر به این رشته از علم، می‌پردازد.

مشاوره روانشناسی تحصیلی:

مشاوره تحصیلی به تکنیک‌های صحیح مطالعه، انتخاب رشته تحصیلی و کنکور، تمرکز و انواع برنامه‌ریزی‌های شغلی و تحصیلی، مشرف است و به حل و فصل این‌گونه مسایل، می‌پردازد.

مشاوره روانشناسی شغلی:

انتخاب و تغییر شغل، استرس و نگرانی‌ها در محیط کار، مشکلات شغلی زنان و.. نیز توسط مشاوره روانشناسی متخصص انجام می‌شود و در مواقع تنش، راه حل مناسب ارایه می‌شود.

موارد گفته شده تنها بخشی از خدمات مشاوره روانشناسی است و دسته بندی‌های متفاوتی دارد.

مزایای مشاوره روانشناسی اینترنی و آنلاین:

بعضی از مشکلات، در ابتدای به وجود آمدن، قابل حل‌اند اما گاه افراد، به دلیل عدم علاقه به مشاوره روانشناسی حضوری، به تنش‌های شکل گرفته، به دیده اغماض می‌نگرند و سعی در حل به موقع آن‌ها ندارند و کم کم به این تنش‌ها عادت می‌کنند و این، خود مسایل بی‌شمار دیگری را در آینده برایشان به ارمغان خواهد آورد در صورتی‌که همین افراد می‌توانند بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی، از طریق مشاوره آنلاین روانشناسی و اینترنتی و یا تلفنی، مشکل‌شان را در همان بدو امر، حل کنند.

تاثیرات مشاوره روانشناسی آنلاین

بعضی از افراد نمی‌خواهند مسایلشان را رو در رو با دیگری در میان بگذارند و یا از مطرح کردن نگرانی‌شان احساس اضطراب و یا شرم دارند در صورتی‌که به راحتی می‌توانند در یک تماس تلفنی و یا آنلاین با کمک روانشناس و یک دکتر روانشناسی آنلاین مجرب، مشکل‌شان را حل نمایند. بسیاری از افراد در مکان‌هایی دور از دسترس یک مشاوره روانشناس با تجربه، قرار دارند و به صورت تلفنی و اینترنتی و آنلاین می‌توانند به راحتی، یک مشاوره روانشناسی خوب و مجرب، برای حل مشکل‌شان بیابند. هزینه کمتر عامل موثر دیگر در جریان شکل‌گیری مراکز مشاوره روانشناسی است. مشاوره در حیطه‌های مختلف انجام می‌گیرد. از جمله : ازدواج، تحصیلی، کودک و نوجوان و…

مشاوره روانپزشکی:

ارایه خدمات تخصصی مشاوره توسط روانپزشک، مشاوره روانپزشکی نام دارد. بعضی از درمان‌های روانی، نیازمند کاربرد دارو هستند. یعنی لازم است بعضی از بحران‌ها و اختلالات رفتاری، هم به کمک دارو و هم به کمک درمان رفتاری، تشخیص داده شده و حل شوند. لذا مشاوره روانپزشکی، از دارو و درمان رفتاری، به طور هم‌زمان استفاده می‌کند.

آیا مشاوره روانشناسی آنلاین می‌تواند راهکارهای مناسبی به افراد ارائه دهد؟

سال‌ها است که مشاوره تلفنی به‌عنوان یکی از روش‌های خوب برای کمک به افرادی که به دلایلی مشاوره حضوری نداشته باشند استفاده می‌شود. این روش درمانی به دلیل این‌که شخص مجبور نیست به مراکز مشاوره روانشناسی مراجعه کند و استرس اضطراب نشستن در مقابل یک روانشناس را تحمل کند، و یا برای قضاوت نشدن از سوی اطرافیان ، بسیار استفاده می‌شود.

مرکز مشاوره راز ماندگار با استفاده از تکنولوژی‌های بروز، این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده که در هر زمانی و در هر مکانی که راحت هستید، مثل منزل یا محل کار بتوانید بر بستر اینترنت و یا تلفنی با بهترین روانشناسان مشورت کنید و بدون ترس از قضاوت شدن و برخورد دیگران به کمک متخصص دلسوز راهکاری برای مسائل و مشکلاتی پیدا کنید که گاهی یافتن ریشه آن‌ها برای شما دشوار است. مرکز مشاوره راز ماندگار خدمات خودرا به صورت تلفنی ارائه میدهد، و درعین‌حال شما از بستر اینترنت می‌توانید برای مطرح کردن سؤالات و ارسال فایل‌های سابقه پزشکی خود استفاده کنید. متخصصان برمبنای آموزش‌هایی که دیده‌اند، به‌راحتی با شما ارتباط برقرار و کمک می‌کنند از زاویه جدیدی به مسائل و مشکلات نگاه کنید.  

برای حل چه مشکلاتی می‌توان از مشاوره روانشناسی آنلاین استفاده کرد؟

بهترین مشاوران در زمینه‌های مختلفی مثل مشاوره بالینی، کودک، مشاوره خانواده و مشاوره جنسی ازطریق سامانه مرکز مشاوره راز ماندگار دردسترس شما قرار دارند تا بتوانید هر سؤالی را مطرح کنید. متخصصان روانشناسی راز ماندگار همگی از بین بهترین متخصصان انتخاب شده‌اند و عملکرد آن‌ها به‌صورت مستمر مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ به همین دلیل شما می‌توانید با خیال راحت به آن‌ها اعتماد کنید و مطمئن باشید با پیروی از دستورالعمل‌های آن‌ها، می‌توانید مشکلات را به‌راحتی حل کنید.

حقیقت این است که سالم‌ترین افراد می‌دانند که گاهی برای حل مشکلات باید کمک گرفت و بسیاری از بیماری‌های جسمانی ریشه روانی دارند؛ بنابراین برای دریافت مشاوره روانشناسی تردید به دل راه نمی‌دهند و از نظرات و مشاورین استفاده می‌کنند. خوشبختانه راز ماندگار این امکان را برای شما فراهم آورده تا به ساده‌ترین شکل ممکن بدون محدودیت با متخصصان در ارتباط باشید.

مشاوره تلفنی به شما این امکان را می‌دهد که بدون اینکه دیگران متوجه شوند، برای مشکلات راه‌حلی پیدا کنید و ضمن ریشه‌یابی آن‌ها برای همیشه از دستشان خلاص شوید. افرادی که به هر دلیل ازجمله بیماری یا ترس از محیط‌های خارج از منزل قادر نیستند از خانه خارج شوند، دیگر از خدمات مشاوره و روانشناسی محروم نخواهند بود و به‌راحتی می‌توانند ازطریق این سامانه با متخصص در ارتباط باشند.

مشاوره درسی و مطالعه یادگیری

روانشناسان راز ماندگار چطور انتخاب می‌شوند؟

انتخاب روانشناس خوب و باتجربه یکی از سخت‌ترین و مهم‌ترین مراحل استفاده از خدمات مشاوره است. اینکه چطور از بین متخصص‌های مختلف موجود کسی را انتخاب کنید که بتواند بهترین راهکار را به شما ارائه کند، همیشه دغدغه بوده است. راز ماندگار برای این دغدغه شما راهکاری عملی در نظر گرفته تا دیگر استرس انتخاب متخصص مناسب، مانع استفاده شما از خدمات مشاوره نباشد.

سوابق تحصیلی و تجربی مشاوران و روانشناسان راز ماندگار را کمیته پزشکی بررسی می‌کند و پس‌از مصاحبه و تأیید صلاحیت به جمع متخصصان این مجموعه اضافه می‌شوند. فعالیت پزشکان به‌صورت سیستمی و مستمر پایش می‌شود و به این ترتیب شما به‌راحتی می‌توانید از کیفیت خدمات ارائه شده اطمینان حاصل کنید.

چرا انتخاب مرکز مشاوره راز ماندگار برای شما بهترین انتخاب است؟

مرکز مشاوره راز ماندگار هرآنچه برای مشاوره خوب و اثربخش لازم است، در بستر اینترنت فراهم آورده است. شما به‌راحتی می‌توانید به‌صورت تلفنی با بهترین مشاوران در ارتباط باشید و مدارک پزشکی خود را در قالب فایل و تصویر برای او ارسال کنید. بیش از یک میلیون مشاوره موفق ثبت‌شده در این سامانه بیانگر اعتماد کاربران به آن است.

به‌صورت ۲۴ ساعته و در هر ساعت از شبانه‌روز، حتی در روزهای تعطیل، می‌توانید با یک تماس به بهترین متخصصان دسترسی داشته باشید و مشکل پیش آمده را همان لحظه حل کنید و منتظر رسیدن زمان وقت مشاوره نباشید و تنها با یک تماس مشاوره بگیرید .

به سلامت روان خود اهمیت دهید مراجعه به مشاور نشان‌دهنده این است که شما به سلامت خود و عزیزانتان اهمیت می‌دهید و به فکر راه‌حلی برای زندگی باکیفیت و شاد و بی دغدغه درکنار عزیزانتان هستید. عدم مراجعه به متخصص گاهی تبعات خطرناک و غیر قابل جبران را به‌همراه دارد و فرد زمانی متوجه مشکل می‌شود که حل آن نیازمند صرف وقت و هزینه بسیار است.

راز ماندگار سامانه مشاوره آنلاین است که خدمات مشاوره را به‌صورت تلفنی و بر بستر اینترنت دراختیار شما قرار داده است. به کمک این سامانه می‌توانید از خدمات بهترین متخصصان مشاوره تحصیلی، بالینی، ازدواج، خانواده، کودک، نوجوان، خیانت، طلاق، شکست عشقی، جنسی و سایر تخصص‌های روانشناسی استفاده کنید.

فقط کافی است متخصص دلخواه خود را از بین متخصصان مختلفی انتخاب کنید که همگی تأیید صلاحیت شده‌اند، هزینه جلسه را به‌صورت آنلاین پرداخت کنید و در زمان دلخواه خودتان و هر مکانی که دوست داشتید با روانشناس مشورت کنید . دیگر هیچ بهانه‌ای برای بی‌توجهی به سلامتی خودتان ندارید. خانه‌دار هستید یا شاغل، فرقی نمی‌کند. شما بدون محدودیت زمانی می‌توانید هرجا که راحت هستید با مشاور خود در ارتباط باشید. با ما در اینستاگرام همراه باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *