زندگی شادتر

تا الان هر لیستی از اتفاقات شاد یا زندگی شادتر داشتید بندازین دور من اینجا 52 روش کامل شاد بودن  به شما می گم تا که یک زندگی بسیار شادتر داشته باشید.

به من بپیوندید ، و به شما قول می دهم که سال آینده شادتر ، سالم تر باشید و از زندگی لذت بیشتری ببرید.

1. بهترین ها را در دیگران فرض کنید

نکته کلیدی برای زندگی شادتر این است که تصمیمی بگیرید که تصور کنید افراد پیرامون شما نیت خوبی دارند ، آنها در حد توانایی خود فعالیت می کنند و به این معنی است که شما هیچ آسیبی نخواهید داشت. هنگامی که تصمیم می گیرید در کنار این تصور کنید که دیگران انگیزه های خوبی دارند ، اشتباه می کنید ، خود را از زندگی با ذهنیت منفی محافظت می کنید.

2. همانطور که با یک دوست صحبت می کنید با خود صحبت کنید

ما از زبان و عباراتی در مورد خودمان استفاده می کنیم که گفتن آنها برای دیگران کاملاً غیرقابل قبول است. قاعده ای تنظیم کنید ، از امروز شروع کنید که به همان روشی که با آن صحبت می کنید و درباره عزیزترین دوستتان با خود صحبت خواهید کرد. انجام این کار یکی از مهمترین راههای شاد بودن هر روز است.

3. بر ایمان خود تمرکز کنید

آنچه بسیاری از ما با تجربه می دانیم با تحقیق ثابت شده است. افراد با ایمان بسیار زندگی شادتر دارند و شادی پایدارتری در زندگی پیدا می کنند. امروز کمی بیشتر وقت خود را برای نماز اختصاص دهید!

4. وقت خود را با افرادی بگذرانید که شما را تقویت می کنند

هنگامی که عمداً تصمیم می گیریم با کسانی که طرفدار ، مثبت و دلگرم هستند وقت بگذرانیم ، ذهنیت مثبتی پیدا می کنیم و خوشحال تریم. وقتی می بینیم که توسط افرادی منفی ، انتقادی و آسیب رسان احاطه شده ایم ، این خوشبختی و لذت ما را می دزدد.

5. خودتان باشید

به خودتان اجازه دهید فردی باشید که آفریده شده اید و خود را با کسانی احاطه کنید که شما را به همان چیزی که واقعاً هستید دوست دارند. دانشمندان در اواخر عمر آنها را مورد مطالعه قرار داده اند ، بیشترین اظهار تأسف این است: “کاش شجاعت یک زندگی واقعی برای خودم را داشته باشم ، نه زندگی دیگران را که از من انتظار داشتند.”

زندگی-شاد

6. همانطور که زمینه بارور موفقیت های آینده شما رشد می کند ، به شکست های خود نگاه کنید

از زمانی که اولین قدم های لرزشی خود را به عنوان یک کودک نوپا برمی دارید و تا بزرگسالی ، به عنوان یک قسمت طبیعی از یادگیری شکست خواهید خورد. یادگیری دیدن شکست های خود به عنوان گام هایی در مسیر موفقیت ، نوع نگاه شما به شکست ها و زندگی خود را تغییر می دهد.

7. به رویای خود شانس دهید و دنبال آن بروید

من معتقدم خداوند درست مانند اینکه استعدادهای خاصی به ما می دهد ، رویاها را در ما می پروراند. اگر رویایی دارید که دیگر از بین نخواهد رفت و این رویا به نوعی جهان را به مکان بهتری تبدیل می کند ، برای دستیابی به آن برنامه ریزی کنید. چشم انداز خود را دقیقاً بنویسید و افرادی را پیدا کنید که می توانند به شما در دستیابی به آن کمک کنند.

8. یک موفقیت را برای موفقیت بلند مدت یک بار تغییر دهید

من شروع به فکر کردن درباره سلامتی کردم و خیلی زود در حال برنامه ریزی برای چگونگی پرورش گندم خودم در حیاط خانه و پختن نان خودم بودم. من مجبور شدم دوباره خودم را دور بزنم و روی یک تغییر واقعی تمرکز کنم!

سعی نکنید همه چیز را یک باره تغییر دهید. احساس موفقیت در انجام کارها و رسیدن به اهداف دیگر بسیار بیشتر خواهد بود.

9. روابط سمی را رها کنید

بعضی از افراد سیاهچاله های احساسی هستند. آنها فقط نمی توانند ستایش ، توجه ، کنترل یا عشق را بدست آورند. آنها اغلب هنگام اولین ملاقات بسیار جذاب شروع می کنند ، اما با گذشت زمان متوجه می شوید که تعاملات شما با این فرد منفی و مضرتر از سودمند است.

همانطور که مادربزرگ من می گفت ، “اجازه ندهید افراد بیمار شما را مریض کنند.” روابط ناسالم را رها کنید تا بتوانید از زندگی لذت ببرید.

10. برای دوستان جدید باز باشید

(بله ، من این را بلافاصله بعد از “رابطه سمی را کنار بگذاریم” قرار می دهم.) گاهی اوقات ، پس از پایان یک رابطه دردناک ، ما خود را بسته و نمی خواهیم دوباره درد را متحمل شویم.

تحقیقات نشان می دهد که کیفیت روابط ما مهمترین عامل در خوشبختی کلی ما در طول زندگی است. ارزش آن را دارد که روابط عالی را پیدا کنید و در آنها سرمایه گذاری کنید.

11. هر روز قدرشناس بودن را تمرین کنید

وقتی بچه های کوچکترم را شب در رختخواب می خوابانیم ، از آنها می پرسم: “امروز چه چیز باعث خوشحالی شما شده است که از آنها ممنون هستید؟” این یک سوال ساده و کم فشار است اما راهی است که من می توانم نظم قدردانی را از فرزندانم ایجاد کنم.

شناسایی سه موردی که در پایان هر روز از آنها سپاسگزاریم ، یک روش ساده برای کاهش اضطراب ، افزایش شادی و داشتن زندگی شادتر و تعیین لحن یک روز عالی برای فردا است.

12. روی چقدر دور شده اید تمرکز کنید

تمرکز بر میزان کارهایی که باید انجام دهیم و چقدر هدف اصلی ما دور است آسان است ، اما مهم است که جشن بگیریم تا چه حد پیش رفته ایم. وقت گذاشتن برای بزرگداشت پیشرفت خود ، حتی اگر جشن قدم های کودک را جشن بگیریم ، باعث می شود احساس موفقیت کنیم و بیش از حد تحت فشار قرار نگیریم.

13. تلویزیون را خاموش کرده و یک سرگرمی پیدا کنید

مادربزرگ من می گفت ، “دختر نشسته ، خیس و ترش نشو. برخیز انجام کاری که دوست داریم و نیاز به کمی حرکت دارد ، برای مغز و سطح شادی و داشتن زندگی شادتر ما عالی است.

عکاسی کنید (“سلام دوربین درخشان!”) ، یک باغ گیاهان دارویی بکارید ، تیراندازی با کمان را یاد بگیرید ، در ورزش متخصص شوید.  برای من شما ندارد که شما چه کاری انجام می دهید ، چیزی را پیدا کنید که دوست دارید و با آن کار می کنید!

14. بیرون بروید و هوای تازه بگیرید

من این یکی را به خودم موعظه می کنم من تمایل دارم ساعت های زیادی روی لپ تاپ خود کار کنم و فراموش کنم که حتی یک دنیای خارج وجود دارد. این تحقیقات نشان می دهد که تنها چند دقیقه حضور در طبیعت باعث افزایش روحیه ، افزایش شادی و داشتن زندگی شادتر و کاهش استرس می شود.

15. کمتر شکایت کنید

آیا تابحال به شکایت کسی گوش داده اید و با خود فکر کرده اید: “این بسیار مفید است. من همیشه وقتی شکایت مردم را می شنوم احساس سربالایی می کنم؟ ” البته که نه. این تأثیر منفی بر شما و هر کس دیگری که گوش می دهد (از جمله شاکی) دارد.

امروز تصمیم بگیرید کمتر شکایت کنید و بیشتر تعارف کنید و فوراً زندگی شادتر داشته باشید.

16. با شناسایی سطح کنترل خود بر ترس و اضطراب غلبه کنید

در هر روز ، چیزهای زیادی وجود دارد که می توانم نگرانشان باشیم. شناسایی نگرانی های واقعی (قابل درک نیست) و آزاد کردن آنچه خارج از کنترل من است ، باعث می شود ترس نتوانم غلبه کنم.

17. قربانی نشوید

همیشه باور داشتن دیگران به خاطر اتفاقات منفی که در زندگی شما اتفاق می افتد مقصر است می تواند به یک عادت تبدیل شود. این به ذهنیت داشتن یک قربانی گفته می شود و یک ذهنیت بسیار منفی است ، با نتایج بسیار منفی و منزوی.

معمولاً ممکن است یک مشاور حرفه ای نیاز داشته باشد تا کسی را آموزش دهد که “چگونه” خود را به عنوان یک قربانی نبیند. اگر به کمک نیاز دارید ، نترسید و شماره 1 را تمرین کنید تا روزانه دیدگاه خود را تغییر دهید.

زندگی سالم

18. تصمیم بگیرید که زندگی شادتر داشته باشید

آیا تابحال تصمیم گرفته اید که زندگی شادتر داشته باشید؟ بیشتر مردم چنین نکرده اند. اما خیلی راحت تر است که خودتان را به شیوه جدیدی فکر کنید تا اینکه خودتان را به شیوه ای جدید از بازیگری فکر کنید.

می توانید به خود بگویید که می خواهید اسکیت روی یخ را یاد بگیرید. می توانید همه کتاب ها را بخوانید ، همه فیلم ها را تماشا کنید ، حتی یک جفت اسکیت فانتزی برای خود بخرید. اما تا وقتی که آنها را بند نکنید و در واقع اسکیت سواری را شروع نکنید ، نمی خواهید اسکیت باز شوید!

اینکه به خود بگویید زندگی شادتر خواهد بود جواب نمی دهد. شما باید اقداماتی انجام دهید که در واقع باعث شادی و زندگی شادتر شما شود.

19. کسانی که شما را آزار داده اند ببخشید

وقتی ما آسیب و عصبانیت را تحمل می کنیم ، آن را جشن می گیرد و به یک روح تلخی و آزاری تبدیل می شود. وقتی قلب ما تلخ و آزرده می شود ، زندگی را زخمی می کنیم و هر تعامل را از دریچه آن درد می بینیم.

گذشت به معنای خوب بودن خیانت نیست. این بدان معنا نیست که کاری که آن شخص با شما کرده خوب است. بخشش یک هدیه به خودتان است ، نه رفع گناه برای مجرم. این کار شما را از تحمل فشار و عصبانیت آزاد می کند.

20. روابطی را که می خواهید شکوفا شوید تغذیه کنید

این مفهوم برای بسیاری از موارد در زندگی قابل استفاده است ، اما به طور خاص برای این مثال ، من می خواهم روی روابط تمرکز کنم. مطالعه پس از مطالعه نشان داده است که بزرگترین پیش بینی کننده خوشبختی در زندگی ما کیفیت روابط ما است.

این مهم برای سرمایه گذاری در زمان محدود و انرژی عاطفی ما و افرادی که ما بیشتر آنها را دوست داریم است. آنچه تغذیه می کنید شکوفا خواهد شد.

21. به سندرم تقلب بگویید که معامله واقعی شما هستید

سندرم تقلب یک پدیده رایج و کاملاً مستند است. این حتی در بین متخصصان ، کارآفرینان و افراد با موفقیت بالا بیشتر است. به طور خلاصه ، به این معنی است که در هر موقعیتی احساس می کنید واقعاً متعلق نیستید ، شما یک کلاهبردار هستید و در نهایت همه متوجه می شوند و می فهمند که شما نمی دانید چه کاری انجام می دهید.

و این را دریافت کنید ، با افزایش سطح موفقیت افراد ، سندرم جعل کننده نیز با آن افزایش می یابد.

کلید خلاص شدن از سندرم تقلب این است که به راحتی آگاه باشید زیرا وقتی می دانید این سندرم وجود دارد ، می توانید قدرت تأثیرگذاری بر روی شما را از آن بگیرید.

22. كمك لازم را دریافت كنید

وقتی تصمیم گرفتم برای صرف وقت و پولم جدی بگیرم و مهارت و خرد لازم را برای پیشبرد رویاهایم برای تجارتم کسب کنم ، تمام زندگی و شغل من تغییر کرد. چه آرزوهایی دارید که بتوانید این هفته برای رسیدن به آنها گام بردارید؟

23. کسی باشید که همیشه در حال یادگیری است

باز هم من اینجا کاملاً برای خودم موعظه می کنم! به جای اینکه تصور کنید همه چیز را می دانید ، تمرکز روی آنچه می توانید از دیگران یاد بگیرید بسیار مهم است. وقتی چیز جدیدی یاد می گیرید باعث می شود احساس موفقیت و موفقیت کنید. رهبران یادگیرنده هستند.

24. بر گرایش به خودشکنی غلبه کنید

من این را همیشه با افرادی می بینم که آرزو دارند کار خود را شروع کنند ، کتاب بنویسند ، یا وزارتخانه یا غیرانتفاعی راه اندازی کنند. آنها به جای گذراندن دوره مورد نیاز ، استخدام مربی یا مشاور مورد نیاز یا کار مرحله به مرحله برای رسیدن از نقطه A به نقطه B ، با گفتن جملاتی مانند: “اوه شاید من آماده نیستم ، خود را خرابکاری می کنند.” ” یا: “اکنون همه چیز خیلی طاقت فرسا است ، شاید من یک روز این کار را انجام دهم.” مسئله این است که “روزی” به ندرت فرا می رسد.

با تصمیم گیری برای اینکه رویاها و اهداف شما ارزش آن را دارند ، و حرکت رو به جلو حتی وقتی احساس ترسناک یا ناخوشایند می شود ، به این ترتیب از خودشکنی خود جلوگیری می کنید ،

25. درک کنید که بازی مقایسه ای همیشه یک موقعیت بدون برد است

چیزهای زیادی برای گفتن در مورد این یکی وجود دارد ، من یک مقاله کامل در اینجا نوشتم. این را بررسی کنید اما فراموش نکنید که دوباره برگردید و لیست را تمام کنید و برای درخواستهای هفتگی خود ثبت نام کنید!

26. بگذارید خودتان استراحت کنید

این یکی نسبتاً قابل توضیح است. کمی استراحت کنید! شما فکر می کنید ساده ترین 10 دستورالعمل انجام یک شنبه است ، اما اکثر ما این کار را نمی کنیم. اجازه دادن به خود برای استراحت ، اضطراب را کاهش می دهد ، خوشبختی را افزایش می دهد و بدن را در برابر بیماری محافظت می کند.

27. مغز پشتیبان تهیه کنید

من و شوهرم پنج فرزند داریم ، این بدان معناست که من درمورد اطلاعات هفت انسان ، از جمله تمام داده ها و اطلاعات کسب و کارم ، تحقیق برای کتاب های آینده ، و چیزهای کوچک مانند برنامه پروازها و برنامه ریزی برای تعطیلات ، همگام هستم.

28. این فقط راه بسیار زیادی برای سازماندهی در مغز من است.

هیچ چیز بیشتر از اینکه تحت فشار قرار بگیرم و نگران باشم که چیزی را فراموش می کنم ، من را تحت فشار قرار نمی دهد و لذت من را نمی دزد. به همین دلیل از برنامه ای به نام Evernote به عنوان مغز دوم خود استفاده می کنم. من یک مقاله کامل در مورد آن اینجا نوشتم.

29. بیاموزید که به ارزشهایتان گزینه های شما را برانگیزد

انتخاب هایی که با ارزشهای اصلی شما همخوانی نداشته باشد ، همیشه احساس نارضایتی را برای شما ایجاد می کند. این مهم در زندگی شخصی شما همانقدر مهم است که در تجارت نیز اهمیت دارد.

در طول سال ها بارها بوده است که شرکتی خواسته است من را به عنوان مشاور استخدام کند یا یک کارآفرین فردی می خواهد مرا برای مربیگری استخدام کند ، اما من نمی توانستم با محصول یا خدمتی که می فروختند صلح کنم.

بله ، پول عالی بود ، اما همه ما می دانیم که پول شما را خوشحال نمی کند. نه گفتن بهترین انتخاب برای خوشبختی شخصی خودم بود. زندگی به گونه ای که با ارزش ها و اعتقادات شما مطابقت نداشته باشد ، هرگز منجر به خوشبختی نمی شود.

30. تدوین سیاست تحمل صفر برای درام

تا به حال با کسی آشنا شده اید که به شما می گوید چقدر از درام متنفر هستند ، اما به نظر می رسد همیشه در وسط آن هستند؟ برخی از افراد فقط با درام پیشرفت می کنند در حالی که هرگز نمی فهمند علت آن هستند.

ایجاد یک سیاست تحمل صفر برای درام ، استرس در زندگی شما را تا حد زیادی کاهش می دهد ، زیرا مجذوب دیوانه دیگران نخواهید شد.

31. چارچوبی برای تصمیم گیری هوشمند داشته باشید

در Breaking Busy ، من یک چارچوب دقیق تصمیم گیری پنج مرحله ای را به اشتراک گذاشتم که برای کمک به شما در تصمیم گیری که بعداً پشیمان نخواهید شد ، طراحی شده است! اگر هنوز Breaking Busy را نخوانده اید ، دوست دارم دوره رایگان Breaking Busy را در اینجا بگذرانید.

32. با توجه به ذهنیت رشد فکر کنید

دو نوع ذهنیت متداول وجود دارد: ثابت (یعنی شما فکر می کنید هوش و توانایی های شما تنظیم شده و تغییر نمی کند) و رشد (یعنی شما فکر می کنید این چیزها می توانند و رشد می کنند).

وقتی ذهنیت رشد دارید ، باور دارید که می توانید فردی را که آفریده شده اید تغییر دهید ، رشد کنید ، یاد بگیرید و رشد کنید. روشی که در مورد خود فکر می کنید به رشد یا گیر ماندن کمک می کند. با شناسایی نکردن توانایی های بالقوه خود را محدود نکنید!

33. یاد بگیرید که ظاهر و بدن خود را بپذیرید

همه ما منحصر به فرد هستیم ، اما همه ما یک چیز مشترک داریم – چیزی در مورد ظاهر یا بدن ما وجود دارد که دوست نداریم. اما این واقعیت است – هیچ کس ، و منظور من این است که هیچ کس در آنجا مشغول ظاهر شما و قضاوت ظاهر شما نیست. قول میدهم.

خود را به چالش بکشید تا یک هفته از تنفر از ظاهر خود دست بکشید و ببینید زندگی چگونه تغییر می کند!

34. به خودتان اجازه دهید که خونسرد نباشید

حالا که من 40 ساله شده ام و افراد 20 ساله ام برای من کار می کنند ، این توجه من را جلب کرده است که دیگر خوب نیستم. من از پسران نوجوانم اقتدار خوبی دارم که اگر شما از نظر ژنتیکی استعداد “ژن جالب” را ندارید و خیلی تلاش می کنید تا خونسرد باشید ، چنین نخواهید شد

حرف من این است که فارغ از سن شما ، خود عالی و جذاب خود باشید ، بودن در حد همان که هستید و سعی در ایده گرفتن از چگونگی “قرار گرفتن” شما نیست ، همان چیزی است که خوشبختی واقعی را به ارمغان می آورد.

35.  جشن بگیرید که زندگی شما یک صفحه Pinterest نیست

من یک رابطه عشق / نفرت با Pinterest دارم. من عاشق این هستم که همه چیز از نظر بصری زیبا است و من یک آموزش عالی هستم. اما وقتی ناخودآگاه زندگی واقعی خود را با تصاویر کاملاً برنامه ریزی شده ، آماده و آماده در Pinterest مقایسه کنیم ، می تواند خوشبختی ما را بدزدد. به یاد داشته باشید زندگی واقعی عالی است.

36. به خودتان اجازه دهید تا به دیگران نه بگوید

این روش گفتنش ساده است ولی عملی کردنش بسیار سخت است. بهتر است در موقعیت ای حساس  بتوانید به رراحتی نه بگویید.

37. روزانه به چیزهایی اختصاص دهید که بیشترین لذت را برای شما به ارمغان می آورند

من عاشق آواز خواندن ، عبادت کردن ، معاشرت با خانواده ام هستم ، و یک فنجان بزرگ چای داغ و یک کتاب عالی را دوست دارم. من روزانه ساعتها وقت خود را صرف این کارها نمی کنم ، اما هر روز “مدتی” را صرف انجام کارهایی می کنم که باعث شادی من و داشتن زندگی شادتر می شود.

مجبور نیستید روزانه ساعت ها کارهایی را انجام دهید که دوست دارید ، اما عمداً ساختن به موقع از شادی و زندگی شادتر و نشاط شما در برابر استرس زندگی روزمره محافظت می کند.

38. بر یافتن راه حلهای برد-برد تمرکز کنید

همه ما این مفهوم را در تجارت شنیده ایم. یافتن راه حل های برنده در هر رابطه ای باعث تقویت و محافظت از دوستی و روابط خانوادگی شما خواهد شد. یادگیری سازش و تلاش واقعی برای دستیابی به بهترین تصمیم ممکن برای همه افراد درگیر ، احساس شادی و داشتن زندگی شادتر و استرس کمتری را در همه افراد ایجاد می کند.

چیزهای کوچک زندگی خود را که از آنها لذت نمی برید ، به تأمین مالی و خودکار برسانید

زندگی برای انجام کارهایی که از آنها متنفرید خیلی کوتاه است (بیشتر). روش های بسیاری وجود دارد که می تواند چیزهای کوچکی را در زندگی خودکار کند که به نظر می رسد زندگی را از شما می مکند. برای من ، پرداخت قبض آنلاین ، خرید تقریباً همه چیز از طریق آمازون پرایم و خرید مواد غذایی آنلاین از بهترین اختراعات قرن 21 است.

39. افراد خود را شناسایی کنید

سه نفری را پیدا کنید که اعتماد شما را جلب کرده اند و زندگی خود ثمرات خوبی دارند ، سپس اجازه دهید این افراد مشاور قابل اعتماد شما شوند.

40. با غیرقابل پیش بینی صلح کنید

برنامه ها تغییر می کند ، ماشین ها خراب می شوند ، فیلم ها فروخته می شوند ، پروازها لغو می شوند. در حقیقت ، تنها چیزی که در مورد زندگی قابل پیش بینی است ، غیرقابل پیش بینی بودن آن است. یادگیری کار با روند طولانی در کاهش سطح استرس شما بسیار کمک خواهد کرد.

41. مرزهای شخصی خود را مشخص کنید و از آنها دفاع کنید

شما زندگی خود را بهتر از دیگران می دانید. شما می دانید که از عهده چه چیزهایی برمی آیید ، برای چه چیزی وقت دارید و چه چیزهایی دکمه های شما را فشار می دهند. تعیین مرزها به شما امکان می دهد آنچه را که بله می گویید کنترل کنید. من بیشتر روزها با شوخ طبعی و فروتنی از مرزهایم دفاع می کنم و با این کار احساس قوت و شادی می کنمو زندگی شادتر دارم.

42. به اندازه کافی بخوابید

وقتی 30 ساله شدم ، فهمیدم که می توانم هر شب تا ساعت 2 بامداد بیدار بمانم و شبانه پنج ساعت بخوابم ، اما سرانجام قرار بود مرا جبران کند. و منظور من از “گرفتن من” یک انسان وحشتناک است که در آن اطراف هستم. تحقیقات نشان داد که این امر باعث افزایش وزن ، اضطراب و چین و چروک زودرس می شود (اکنون توجه من را جلب کرده است).

43. بر چگونگی ساختن جهان به مکانی بهتر تمرکز کنید

شنیدم که یک روانشناس پاپ از تلویزیون گفت: “هر روز صبح بیدار شو و از خودت بپرس چگونه می توانی روز دیگری را بهتر کنی.” حقیقت این است که ، وقتی به دیگران ، خانواده ، دوستانمان ، همکارانمان ، غریبه ای که فنجان قهوه اش را می خریم ، خدمت می کنیم ، افراد خوشبخت تری هستیم (و افراد اطرافمان نیز همینطور). تصور کنید اگر همه ما هر روز این سال را از خود می پرسیم و سپس به آن عمل می کنیم.

44. شب قبل از مسیر درست شروع کنید

از آنجا که من یک فرد صبح نیستم و مغز من حتی قبل از اولین فنجان قهوه ام کار نمی کند ، من شب قبل خودم را برای موفقیت آماده کردم. قهوه آماده دم است ، لباس مدرسه بچه های کوچک همه برای آنها چیده شده است و من از همه کارهای کوچکی که صبح اول باید انجام شود مراقبت می کنم. (این می تواند یک برگه اجازه برای یک سفر میدانی ، یک چک باشد که من برای نوشتن نیاز دارم ، و غیره …)

پنج یا ده دقیقه اختصاص داده شده هر شب باعث کاهش استرس و دردسر صبح روز بعد می شود.

45. به یاد داشته باشید که احساسات واقعیت ندارند

فقط به این دلیل که چیزی را احساس می کنیم ، لزوماً آن را درست نمی کند. بعضی روزها ، وقتی بیش از حد خسته شده ام ، و نبرد پس از جنگ را به صورت حرفه ای روبرو کرده ام ، احساس می کنم همه چیز وحشتناک است. این یک احساس معتبر است اما فقط به این دلیل که احساس می کنم همه چیز وحشتناک است ، به این معنی نیست که هست.

اگر منتظر بمانیم تا آن پاسخ ایمیل آتشین را ارسال کنیم ، یا آن نظر منفی در رسانه های اجتماعی ، یا آن متن پر از شکلک دیوانه وار را تا زمانی که قدم عقب برداریم و کمی عینی تر به مسائل نگاه کنیم (با چشمانی تازه) ، اغلب می توانیم ببینیم که 45. کاملاً بد نیست. به یاد داشته باشید که احساسات واقعیت ندارند

فقط به این دلیل که چیزی را احساس می کنیم ، لزوماً آن را درست نمی کند. بعضی روزها ، وقتی بیش از حد خسته شده ام ، و نبرد پس از جنگ را به صورت حرفه ای روبرو کرده ام ، احساس می کنم همه چیز وحشتناک است. این یک احساس معتبر است اما فقط به این دلیل که احساس می کنم همه چیز وحشتناک است ، به این معنی نیست که هست.

اگر منتظر بمانیم تا آن پاسخ ایمیل آتشین را ارسال کنیم ، یا آن نظر منفی در رسانه های اجتماعی ، یا آن متن پر از شکلک دیوانه وار را تا زمانی که قدم عقب برداریم و کمی عینی تر به چیزها نگاه کنیم (با چشمانی تازه) ، اغلب می توانیم ببینیم که آنقدر که فکر می کردیم بد نیست.

46. خود را برای شگفتی های زندگی شادتر آماده کنید

آیا تا به حال هنگام پوشیدن آن تراول 50 هزار تومنی در جیب کت پیدا کرده اید؟ آیا این شما را خیلی خوشحال نکرد؟ من عمداً سعی می کنم همیشه غافلگیری های کوچکی برای خودم بگذارم. بعضی اوقات این پول در ته کیف است که تا فصل دیگر در قفسه می گذارم. گاهی اوقات این یک نقاشی شیرین از یکی از بچه های کوچک من در جیب یک چمدان است.

با زندگی کامل من ، فراموش کردن آنها در آنجا دشوار نیست ، بنابراین وقتی آنها را پیدا کردم ، voila! فوری خوشحال!

47. همیشه به بهترین اصرار نکنید

اگر در مورد والدین یک درس خوشبختی آموخته ام ، این خوب بودن است ، به خصوص وقتی بچه های شما کوچک هستند. اگر بتوانید روز را بدون شکستگی ، چیزی که روی آن پرتاب شده باشد ، چیزی بدون لکه خون یا روزی بدون قلب شکسته زنده بمانید ، این یک پیروزی کامل است.

48. کمی ورزش کنید

خنده دار نیست که همه کارهایی که ما برای خوشبخت کردنمان انجام می دهیم همه چیزهایی است که مادران ما به ما گفته اند تا تمام زندگی خود را انجام دهیم؟ به نظر می رسد ، تحقیقات از خرد مادر ما پشتیبانی می کند.

تحقیقات نشان می دهد انجام ورزش خوشبختی ، سلامتی و زندگی شما را بهبود می بخشد. چه برای بیرون رفتن برای پیاده روی و گرفتن هوای تازه ، و یا استفاده از چیزی مانند برنامه تمرینی هفت دقیقه ای روی تلفن ، حرکت دادن بدن همیشه شما را خوشحال می کند.

49. لبخند زدن را تمرین کنید (نه ، جدی)

به قول بادی جن ، “من لبخند را دوست دارم. لبخند زدن مورد علاقه من است. ” یکی از بهترین تصمیماتی که من به عنوان مادر گرفتم لبخند زدن است (بیشتر اوقات) وقتی یکی از فرزندانم از در عبور می کند. نه یک لبخند اجباری ، بلکه یک لبخند بزرگ و احمقانه قدیمی است که باعث می شود گوشه چشمانم چروک شود. این یک سرمایه گذاری برای خوشبختی و امنیت همه فرزندان من و رابطه من با آنها است.

تحقیقات نشان داده است که قدرت یک لبخند واقعی نه تنها شما را خوشحال می کند ، بلکه باعث شادی بیشتر و داشتن زندگی شادتر اطرافیان نیز می شود.

50. بگذارید به هر حال خودتان را دوست داشته باشید

مردم مردم هستند ، و هر چقدر هم که بخواهیم از آسیب دیدن خود محافظت کنیم ، در هر برهه ای ، آسیب خواهیم دید. اگر خودمان را در لفافه های حباب بسته بندی کنیم و در کمد خود را پنهان کنیم ، ممکن است صدمه ای نبینیم اما بدبخت و تنها خواهیم شد. اگر مردم به شما صدمه زدند ، آنها را ببخشید و اجازه دهید خود را دوست داشته باشید.

51. بدانید موفقیت واقعی چگونه به نظر می رسد

موفقیت بخش خداست. وفاداری بخش ماست. از نظر من ، موفقیت وفادار بودن برای مراقبت از چیزهایی است که خدا به من سپرده است. یعنی شوهرم ، فرزندانم ، خانواده ام ، تماس من و دوستان گرانبهایی که او برای این عمر به من داده است. شهرت و ثروت شاخص واقعی موفقیت من نیست. چقدر خوب دوست دارم و محبوب هستم.

52. به غلط های دقیق نشو

آیا می دانید یک شبدر چهار برگ ناقص است؟ این یک جهش است. و با این وجود ، وقتی یکی را پیدا می کنیم ، باور داریم که چیز خاصی پیدا کرده ایم. این بهترین مثالی است که می توانم از شما در مورد مشاهده کامل حتی در ناقص بودن به شما بدهم.

وقتی یکی از پسران من یادداشت شیرینی می نویسد ، من کلمات غلط را نقد نمی کنم ، من می دانم که سخنان او روی کاغذ است. وقتی مادرم به دیدار می آید ، من شکایت نمی کنم که هواپیمای او ساعت 10 شب می رسد. من جشن می گیرم که او آنجاست! با تمرین ، مشاهده کامل حتی در ناقص به ما کمک می کند تا چیزهای خوب زندگی خود را جشن بگیریم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *