همه میگن که فلانی بهت نظر داره اما من همچین حسی ندارم!

شاید اشتباه میکنم و صرفا یه توجه ساده است، شاید هم واقعا بهم علاقه داره و این عشق واقعیه

هزار جور اما و اگه تو ذهنم بوجود آمده و این به شدت برام کلافه کننده شده که آیا واقعا دوستم داره و عاشقمه یا نه؟

اگر شما هم شک دارید به اینکه مردی عاشق شماست یا نه اینجا باهم یک سری از نشانه های عشق و علاقه از طرف آقایان را بررسی میکنیم و راه هایی برای اینکه چگونه بفهمیم مردی عاشق ماست را میخوانیم.

چگونه بفهمیم مردی عاشق ماست

آیا شما سهم خوبی از روابط خود داشته اید که نتیجه ای نداشته باشد و تعجب کنید که چه نتیجه ای می دهد؟ یا اینکه همه چیز عالی پیش می رود اما شما نمی توانید تعجب کنید که در سر او چه می گذرد؟

ممکن است او بگوید که شما را دوست دارد، اما شما مطمئن نیستید که منظور او چیست. بیشتر مردان با رفتار خود به ما نشان می دهند که واقعاً عاشق هستند. در اینجا 5 نشانه ای که یک مرد عاشق شماست آورده شده است که به شرح زیر است:

او حاضر است برای شما فداکاری کند؟

روابط بین زوجین متشکل از سازش و فداکاری است. اگر همسرتان بخشی از سبک زندگی خود را تنظیم کرده است تا شما را خوشحال کند، این چیزهای زیادی راجع به وجود شما برای او می گوید. آیا او برای نزدیکتر شدن به شما و خانواده شما نقل مکان کرده است؟ آیا او برای کمک به حمایت از اهداف و رویاهای شما شغل خود را تغییر داده است؟ آیا او به دلیل حساسیت بودن از حیوانات خانگی خود که دوستشان داشت دست کشیده است؟ لازم نیست چنین فداکاری های شدیدی انجام دهید، اما اینها می تواند ایده های بسیار خوبی برای سایر افراد باشد.

او مفتخر است که شما را شریک زندگی خود بنامد؟

از نشانه های عاشق شدن یک مرد این است که، اگر او شما را به رخ دیگران بکشد، مخصوصاً به افرادی که بیشترین معنی را برای او دارند، پس او عاشق شما است. مردان تمایل دارند روابط کمتر جدی را از خانواده و دوستان خود دور نگه دارند. او از دستاوردهای شما به مردم می گوید، زیرا به آنچه شما هستید افتخار می کند. حتی وقتی او را در یک رقابت دوستانه شکست می دهید، او برای شما خوشحال است.

او مانند خانواده خود با خانواده و دوستانتان رفتار می کند؟

او می داند که این افراد چقدر برای شما مهم هستند و شما به نظر آنها احترام می گذارید. او به آنها احترام می گذارد زیرا شما آنها را دوست دارید و می خواهد با آنها خوب باشد. درنتیجه تمام تلاش خود را می کند که بهترین برخورد و رفتار را با شما و اطرافیانتان داشته باشد.

وقتی بیشتر از همه به او احتیاج دارید او ظاهر می شود؟

وقتی به او می گویید ناراحت هستید، می خواهد حمایت کند. او آنجاست تا شما را در آغوش بگیرد و به شما اجازه دهد آن را فریاد بزنید. وقتی در زندگی به یک موضوع سخت برخورد کردید، او دستش را دراز می کند تا شما را بلند کند. از نشانه های یک مرد عاشق این است که،  وقتی شریک زندگی اش به او احتیاج دارد، آنجا باشد.

وی هنگام انتخاب لباس، نظر شما را جویا می شود؟

مردان نیز می خواهند زیبا به نظر برسند. برای همین شما را خوش سلیقه می دانند زیرا با مد روز بیشتر در ارتباط هستید. اما اگر مردی از شما بپرسد که آیا دوست دارید چطور به این صورت یا مدل های مختلف به او نگاه کنید، قطعاً می خواهد از او متحیر شوید و دل شما را به دست آورد.

 

موارد و نشانه های موثر در عاشق شدن یک مرد

 او دوست دارد کارهای روزمره را با شما انجام دهد.

یکی از نشانه های عاشق شدن یک مرد، انجام کارهای خسته کننده و اجباری بخشی از زندگی است. اگر مردی آمادگی بازدید از بانک ها، مغازه های کسل کننده و خرید محصولات با شما را دارد، به این معنی نیست که به همه این موارد علاقه دارد. او به سادگی می خواهد تا آنجا که ممکن است با شما همراه باشد و در تمام لحظات در کنارتان باشد.

او آشپزی می کند تا شما احساس خوشبختی کنید.

اگر مردی برای جلب رضایت شما آشپزی می کند، این عشق است و او عاشق واقعی شماست. خیلی اوقات، پختن چیزی به معنای ترک منطقه راحتی او است. و او آماده است که فقط برای شما این کار را انجام دهد.

داشتن رابطه سالم

مردم می توانند هر چیزی بگویند، اما عشق واقعی به تلاش و محبت فراوان نیاز دارد. برخی نشانه هایی از قبیل، محبت و داشتن رابطه سالم وجود دارد که نشان می دهد او واقعاً شما را دوست دارد.

او مهربان است

یکی دیگر از نشانه های عاشق شدن یک مرد، نوع نگاه او به شما می باشد. روشی که او با شما صحبت می کند بسیار موثر است. زبان بدن و تعاملات غیرجنسی او با شما به شما نشان می دهد که چقدر او به شما اهمیت می ده درنتیجه به راحتی می توانید به او اعتماد کنید.

او به خوشبختی شما اهمیت می دهد

مردی که شما را واقعاً دوست دارد، دوست دارد که شما خوشبخت باشید، حتی اگر این به معنای ناراحتی یا فداکاری وی باشد. شما خوشحال باشید او را نیز خوشحال می کند. خوشبختی شما برای او در اولویت است

او توانایی پذیرش انتقاد دارد.

یک مرد دوست داشتنی می تواند اشتباهات خود را بپذیرد و قبول کند، اما این برای او شکنجه است. او با نظر زنش با احترام رفتار می کند و این یک قول پوچ برای او نیست. به همین دلیل است که او می تواند در مورد سازش به توافق برسد و لجبازی خود را فراموش کند.

او همیشه آماده است چیزی را درست کند.

یکی از نشانه های عاشق شدن یک مرد این است که، او همیشه آماده است تا همه چیز را خودش تنظیم کند و هیچ وظیفه ای بر عهده شما نگذارد. وقتی مرد مهربانی دارید به راحتی می توانید محل چکش یا نحوه تغییر لامپ ها را فراموش کنید. او این فرصت بزرگ را در اختیار خود قرار می دهد تا مهارت های عملی خود را نشان دهد و ثابت کند که شوهر خوبی خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *