مشاوره روانشناسی رایگان

در مشاوره روانشناسی رایگان که در این بخش برای شما در نظر گرفته ایم میتوانید مشکلات و سوالات خود را در بخش نظرات پایین همین صفحه و یا در واتساپ مرکز با ما مطرح مطرح کنید تا مشاوران مرکز راز ماندگار در اسرع وقت پاسخ سوالات شما عزیزان را بدهند، سعی می‎شود به سوالات مهم بیماران پاسخ داده شود. بر این اساس شما میتوانید مشاوره روانشناسی رایگان دریافت کنید و سوالات محدود و کلی خود را بیان کنید، تا بتوانید تصمیم بگیرد که آیا نیاز به مشاوره بیشتری دارد یا خیر؟ مشاوره رایگان بصورت حضوری و غیر حضوری (در بخش نظرات پایین صفحه) انجام خواهد شد.

چت مشاوره آنلاین رایگان واتساپ

مشاوره روانشناسی در واتساپ، یکی از این روش‎های موثر در این زمینه است. از دیگر شیوه‎های غیرحضوری مشاوره می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاوره روانشناسی تلفنی: به این ترتیب تنها با برقراری یک تماس تلفنی ساده می‌توانید مشکلات خود را با مشاور درمیان بگذارید.
  • چت با روانشناس آنلاین: چت و یا همان گفتگو می‌تواند از طریق شبکه‌های مجازی انجام شود که واتس اپ در حال حاضر، بیشتر مورد توجه است.
  • مشاوره مکاتبه ای روانشناسی: وقتی صحبت از مشاوره مکاتبه‎‎ای روانشناسی می‌شود، مسلما منظور این نیست که برای مشاوره خود نامه ارسال کنید. مشاوره مکاتبه‎ای از طریق ابزارهایی مانند ایمیل، تلگرام، اسکایپ، فیسبوک و .. . انجام می‎شود. در طی آن متقاضی، از طریق نوشتن با کارشناس در ارتباط خواهد بود.

آیا مشاوره مکاتبه ای در حل مشکل افراد موثر است؟

از نکات مهم در مشاوره روانشناسی رایگان این است که بیمار ( متقاضی)، مطمئن شود که کارشناس حرف و مشکل او را متوجه خواهد شد. برای این منظور لازم است تا از همه حواس بهره گرفته شود. در بیشتر مواقع حسی که در نوشتن یک کلمه و یا جمله وجود دارد، منتقل نخواهد شد. برای حل مشکل، لازم است تا کارشناس به جزئیاتی مانند حرکات بدن، لحن صحبت کردن، واکنش به سوالات و …. را مورد بررسی قرار دهد. در طی جلسه مکاتبه‌ای، مشاهده عکس‎العمل‎های متقاضی امکان‎پذیر نیست.

این امر به عنوان یکی از مهم‎ترین مشکلات مشاوره غیرحضوری است. مشاوره روانشناسی آنلاین می‎تواند به افرادی کمک کند تا مسیر درستی را برای درمان و حل مشکل خود انتخاب نمایند. بنابراین اگر احساس می‌کنید نیاز به زمان و توجه بیشتری دارید، بهتر است از مشاوره حضوری روانشناسی رایگان در تهران استفاده نمایید. در طی جلسات حضوری رفتار، حرکات  و مشکلات شما به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و راهکارهای مناسبی ارائه خواهد شد. همچنین ممکن است تنها یکبار مراجعه حضوری برای شما تجویز شود و ادامه درمان به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار شود.

مشاوره روانشناسی رایگان

مشاوره روانشناسی رایگان در زندگی همه افراد موقعیت‌هایی پیش می‌آید که نیاز به همدردی، مرکز مشاوره روانشناسی رایگان و راهنمایی دارد، این مشکلات می‌تواند در زمینه‌های خانوادگی، شغلی، تحصیلی، اجتماعی و حتی فردی باشد. بنابراین برای دریافت یک راهنمایی کاربردی و صحیح باید به شخصی مراجعه شود که دارای مهارت و تحصیل بالا در این زمینه باشد. به همین دلیل عاقلانه‌ترین کار برایدریافت مشاوره مراجعه به مرکز مرکز مشاوره روانشناسی رایگان، یا استفاده از خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین و تلفنی است. در این مقاله قصد داریم شما را با نکات مهم مشاوره روانشناسی آشنا کنیم.

مرکز-مشاوره-روانشناسی-رایگان

اهمیت استفاده از مشاوره روانشناسی

در واقع همه ما در زندگی از مزایای مشاوره بهره‌مند می‌شویم، این مشاوره ممکن است اشکال گوناگونی داشته باشد،از درد دل‌های ساده با دوستان و آشنایان و استفاده از تجربیات آنان نیز نوعی برخورداری از مشاوره است، اما از آنجایی که شخصیت و مسائل روحی انسان‌ها دارای ابعاد بسیار پیچیده‌ای است بهتر است برای مشاوره به افراد آگاه که دارای  تجربه علمی و آگاهی در زمینه‌های مختلف شخصیتی و روانی هستند، مراجعه شود.

گاهی مشکلات به ظاهر کوچک و ساده به دلیل عدم توجه و کنترل به‌موقع عوارض جبران‌ناپذیری درزندگی انسانها به‌جا می‌گذارد که جبران آن گاهی غیرممکن است. اهمیت استفاده از راهکارهای روانشناسی و تبعات آن دربهبود کیفیت زندگی به اندازه‌ای است که بسیاری از مراکز اقدام به مشاوره روانشناسی رایگان می‌کنند.

چه کسانی به مشاوره روانشناسی رایگان نیاز دارند

مراجعه به روانشناس و دریافت مشاوره نیاز به وجود مشکل خاصی ندارد، هرکسی که برای بهبود کیفیت زندگی خود ارزش قائل است و احساس می‌کند در رویایی با مسائل زندگی شخصی و اجتماعی خود دچار مشکل است می‌تواند به روانشناس مراجعه کند.

مراجعه به روانشناس حتی طیف سنی خاصی ندارد، برای مثال حتی دانش‌آموزانی که در مدرسه دچار مشکلات رفتاری، اختلالات یادگیری و سایر تعارضات روحی و رفتاری است می‌تواند برای بهبود شرایط، تحت نظر یک مشاور روانشناس قرار گیرد.حل مشکلات زناشویی، اختلافات خانوادگی، مسائل بحران بلوغ، اعتیاد، بیماری‌های روحی و روانی مثل وسواس یا اضطراب از جمله مواردی است که برای رفع آنها می‌توان به مشاور روانشناس مراجعه کرد.

انواع مشاوره روانشناسی

در حال حاضر مراکز مشاوره روانشناسی بسیاری مشغول به فعالیت هستند و خدمات روانشناسی در زمینه‌های مختلف به مراجعین ارائه می‌دهند، اهمیت برخورداری از خدمات مشاوره به اندازه‌ای است که بسیاری از مراکز به ارائه خدمات بیشتر و متنوع‌تری نظیر مشاوره روانشناسی آنلاین و مشاوره روانشناسی تلفنی نیز پرداخته‌اند.

اصولا خدمات مشاوره آنلاین به‌صورت رایگان و یا با هزینه‌ای بسیار کمتر از مطب‌های روانپزشکی ارائه می‌شود. این خدمات می‌تواند شامل تست‌های آنلاین روانشناسی، خودشناسی، شناخت شخصیت و تشخیص اختلالات رفتاری، تست‌های مربوط به بیش‌فعالی و عدم تمرکز در کودکان و تست‌های هوش باشد. همین خدمات به ظاهر ساده می‌تواند در زمینه‌هایی مثل شناخت کافی از شخصیت افراد قبل از ازدواج به وسیله مشاوره ازدواج و یا مشاوره در زمینه شناخت استعداد، بهره هوشی، تست تمرکز و امثال آن برای دانش‌آموزان و یا مشاوره ترک اعتیاد باشد.

چت مشاوره آنلاین واتساپ چه مزیت هایی دارد؟

در مرکز مشاوره روانشناسی، سعی بر این است تا از شبکه‎های اجتماعی قابل دسترس برای عموم استفاده شود، تا امکان ارتباط مجازی برای همه میسر باشد. در ابتدا ایمیل مورد توجه بود، پس از آن شبکه‎هایی مانند تلگرام و اتساپ مورد استفاده قرار گرفت. مشاوره رایگان روانشناسی در واتساپ، تلگرام و  تلفن مزایای زیر را به همراه خواهد داشت: در مرحله اول، بعد زمانی و مکانی اهمیت خود را از دست می‎دهد.

افراد ساکن هر شهر و استانی که در سراسر کشور باشند، می‌توانند به صورت رایگان با مشاور مورد نظر خود ارتباط برقرار کنند. چت مشاوره آنلاین رایگان، برای افرادی که از مواجهه حضوری بیم دارند و شرایط حضور فیزیکی در مرکز را ندارند، بسیار مفید است. همه افرادی که به مراکز روان درمانی رایگان مراجعه می‎کنند، دارای مشکلات حاد و پیچیده نیستند. مشکل آن‌ها با یک ارائه راهکار ساده قابل حل خواهد بود. به طور کلی می‎توان گفت، جلسات مشاوره غیرحضوری از هزینه کمتری برخوردار هستند.

در مشاوره روانشناسی افسردگی به چه مسائلی پرداخته می شود؟

افسردگی یکی از مشکلات شایع در زندگی مدرن امروزی است. این بیماری انواع مختلفی دارد، اما بسیاری از علائم در میان آنها مشترک است. از جمله علائم رایج آن موارد زیر بیان شده است:

  • احساس ناامیدی
  • احساس بی‌ارزش بودن
  • کج خلقی‌های رفتاری
  • تمایل شدید برای تنها بودن
  • گوشه‎گیری
  • عدم تمایل به حضور در جمع
  • کمبود انرژی، احساس خستگی مداوم، بی‌حوصلگی
  • تغییر اشتها

گاهی اوقات شدت این علائم چنان شدید است که برای درمان آن به کمک کارشناس نیاز دارید. شاید مراجعه به روانشناس برای شما سخت باشد، اما باید بدانید که آنها می‌توانند به طور موثری به شما کمک کنند. برای شروع بهتر است به سراغ مشاوره روانشناسی افسردگی بروید. در طی این جلسه که می‌تواند به صورت تلفنی و آنلاین  صورت گیرد، به راحتی می‌توانید وضعیت خود را برای کارشناس شرح دهید. پس از پایان جلسه احساس بهتری خواهید داشت و می‎توانید راحتر برای درمان خود تصمیم‎گیری نمایید.

مرکز مشاوره روانشناسی رایگان چه خدماتی ارائه می‌دهد

معمولا در پروسه مشاوره روانشناسی، ابتدا شخص مشاوره گیرنده در مورد مشکل خود به بیان توضیحاتی می‌پردازد و بعد از آن شخص مشاور با طرح سوالات تکمیلی و یا استفاده از تست‌های استانداد علمی اقدام به بررسی شخصیت و ریشه‌یابی مشکلات کرده و سپس با توجه به تجربه و مهارت خود در زمینه مشکل موجود اقدام به حل مشکل می‌کند. این راهکارها می‌تواند شامل حفظ نظم ذهنی، مقابله با ترس، مدیریت استرس و اضطراب و هدایت شخص در مسیر اصلاح و  پیشرفت باشد.

کلام آخر

متاسفانه دیدگاه غلط نسبت به مراجعه به روانشناس و ذهنیت منفی در این زمینه سبب می‌شود تا بسیاری از افراد به دلیل ترس از قضاوت و برچسب‌ها خود را از خدمات مشاوره رایگان محروم ساخته و با نادیده گرفتن مشکلات خود باعث ایجاد مشکلات بزرگتر و چالش‌های بیشتری در زندگی خود و اطرافیان شوند. اما استفاده از خدمات غیرحضوری و رایگان می‌تواند کمک بزرگی برای بسیاری از این افراد باشد.

مطمئنا اولین گام برای داشتن یک زندگی سالم، با کیفیت بالا و آرامش استفاده از مشاوره‌های اصولی و صحیح با استفاده از خدمات یک مشاور متخصص و معتمد است. به این ترتیب مشکلات ناشی از اختلالات و ناهنجاری‌ها در جامعه بهسرعت کاهش یافته و کیفیت زندگی خانوادگی و اجتماعی به سرعت بهبود می‌یابد. خدمات رایگان مراکز مشاوره روانشناسی امکان بهره‌مندی از مشاوره رایگان را برای همه افراد جامعه در تمام رده‌های سنی و اجتماعی فراهم می‌نماید.

59 دیدگاه ها

  • سلام دوست پسرم بهم خیانت کرد اما برگشته و میگه خیلی پشیمونه و میخواد دوباره باهم باشیم و ازم میخواد برگردم و یه فرصت دیگه میخوادمن خیلی دوسش دارم بنظرتون چیکار کنم
    لطفا خیلی زود پاسخ من را بدهید کمکم کنید و خواهش میکنم راهنماییم کنید

    • سلام به شما دوست عزیز وقت بخیر . مشکل شما بررسی گردید لطفا با شماره تماس 02158215 تماس حاصل فرمایید و با روانشناسان با تجربه مرکز ارتباط برقرار نمایید تا بهترین تصمیم رو در رابطه با موضوع ذکر شده داشته باشید .

          • سلام وقتتون بخیر
            من کلا آدم خجالتی هستم خیلی زیاد
            بخاطر هم اعتماد به نفسی هم ندارم واقعا نمیدونم باید چیکار کنم

        • سلام دوست عزیز،
          بله در این قسمت سوالات روانشناسی و مشاوره ای خودتون رو مطرح کنید همکاران ما در مرکز مشاوره ماندگار در کمترین زمان ممکن پاسخگو شما عزیزان هستند.

      • سلام خسته نباشید
        من یک دانش آموز هستم امسال هم سال آخرمه یعنی بعد چند ماه کنکور دارم
        کلا خودمو گم کردم
        اصلا نمیدونم کیم ، چیم اصلا نمیدونم باید چیکار کنم
        یه چیزو استارت میزنم بعدش نمیتونم ادامش بدم از یه طرفی هم حس میکنم یه چیزی داره منو کنترل میکنه همه افکاراتم دست اونه هرکاری میکنم حس‌میکنم اون داره به فکرم میاره
        اصلا دیگ نمیدونم چی درسه چی غلط
        من رشتم کامپیوتر هستش
        الان نمیدونم به درسم نگا کنم یا برنامه نویسی یاد بگیرم
        نمیدونم تفریح کنم یا درس بخونم
        نمیدونم کار کنم یا درس بخونم
        کلا توی بد حالیم زندگیم داره نابود میشه ? واقعا نمیدونم حالمو درک میکنین یا ن. ، اصلا اراده ندارم اون بالام گفتم یع چیزیو استارت میزنم نمیتونم ادامه بدم
        از خودم دارم ناامید میشم یعنی شدما
        من خودم ترک هستم ترکا یه ضرب‌المثل دارن میگه اولمیشم آغلیانم یوخدی یعنی مردم ولی کسیو ندارم واسم گریه کنه
        واقعا به کمکتون نیاز دارم لطفا کمکم کنید?

        • سلام لطفا با شماره ۰۹۱۲۰۴۶۹۹۴۵ در واتساپ پیام دهید تا راهنماییتون کنند.

    • سلام خدمت شما دوست عزیز . لطفا با شماره تلفن 02158215 تماس حاصل فرمایید تا بتوانید به مشاورین روانشناس در خصوص رفع مشکل مذکور کمک بگیرید . تشکر از همراهی شما

    • سلام وقت بخیر
      من ١سال ازدواج کردم و احساس میکنم همسر خیانت میکنه صحبت کردم باهاش ولی فایده ای نداره خیلی از نظر روحی داغون شدم

      • سلام دوست عزیز
        احساس کردن خیانت از جانب یکی از زوجین نیاز به بررسی دقیق دارد زیرا به احساس نمیتوان استناد نمود در نورد موضوعی و خیانت نیز مبحث مهمی در رابطه زوجین محسوب میشود مه باید به طور دقیق و جزییات به موارد پرداخت تا به نتیجه مطلوبی رسید
        شما میتونید برای داشتن یک جلسه مشاوره تخصصی با شماره تلفن 021-88800507 تماس بگیرید

    • دوست عزیز ادمی که یکبار رفت دوباره هم میره بهش فرصت نده اون راه رفتن و بلده مردی که در زمان رابطه خیانت کرد دیگه مورد اعتماد نیست ادم جدید پیدا کن دوست داشتن دوباره بوجود میاد ولی به عقب هیچوقت بر نگرد

    • سلام. من هنوز برام حل نشده چطور میشه اسم این کارها را خیانت گذاشت. اگه با جنس مخالف (جنس مکمل) دوست بشیم، چرا باید انتظار داشته باشیم طرف با فرد دیگه‌ای رابطه نداشته باشد؟ مگه توی دوستیهای هم‌جنس (پسر با پسر، دختر با دختر) این بحثها مطرح است؟
      خیانت فقط وقتی مطرح است که “تعهد” در کار باشد. دوستی، هیچ تعهدی ایجاد نمی‌کند. به نظر من این انتظارها ناشی از احساسات زنانه است، که بسیار مفید هم هست، اما در دوستی با جنس مخالف وفتی خودتان تعهدی به همسری که در آینده برمی‌گزینند ندارید، نباید الآن هم انتظار تعهد داشته باشید.

    • سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز
      مرحله اول باید بررسی شود دلیل فاصله گرفتن اقا پسر چه مواردی بوده و موضوع بعدی دلیل برگشت دوباره به رابطه چه مواردی بوده و پس از بررسی تمام موارد و ریشه ها از سرف دختر خانم و اقا پسر به جمع بندی و نتیجه رسید

      • سلام لطفا با شماره ۰۹۱۲۰۴۶۹۹۴۵ در واتساپ پیام دهید تا راهنماییتون کنند.

  • باسلام مدت ۳ماه است که با یک اقایی دوست شدم سن بنده ۲۶ و ایشان ۳۳ سال دارد و اهل شهرستان هستن ولی از ۱۵ سالگی به مشهد اومدن و در اینجا خانه مجردی داشتند ایشان کوهنوردی جز تفریحاتشان هست . بعد یکماه در یک سفر ده روزه متوجه شدم با خیلی از خانومها در ارتباط هستن و با عده ای رابطه هم داشتند و ایشان اول انکار میکردن و پیاپی ما باهم بحث داشتیم تا اینکه یکروز قول دادند که دیگه میخوان سیمکارتاشونو بزارن کنار و رابطه ی خودمون رو کم کم جدی کنن ولی نیاز به شناخت و درک هم داشته باشیم و حتی پیشنهاد مشاوره دادند از انجایی که من لیسانس مددکاری دارم از این پیشنهاد استقبال کردم و دنبال ترمیم رابطه هستم اما بعد یک هفته با دوستان ایشان به یک گردش روزانه رفتیم اونا من بخاطر رفتار یکی از دوستانشون بهشون نقد کردم که رفتارشون درست نبوده و شما باید اصلاح میکردین ولی ایشون منکر شدن که دوستشون واسه یادگرفتن من ، اون حرف هارو بیان کردن و کمی اختلاف ایجاد شد و بخاطر حرف دوستشون که خانم هستن حاضر به کات کردن رابطه شدن که با کمی حرف دوباره برگشتن به رابطه و گفتن که شما دنبال غلام حلقه به گوش هستی و میخوای منو توی ۳ ماه تغییر بدی در جایی که من فقط دنبال بهتر شدن این رابطه هستم و سعی دارم به چیزهایی که حساسیت دارم یا چیزهایی که فکر میکنم تو رابطه مشکل درست میکنه رو بهشون بگم که ایشون متوجه ی رفتار من و شخصیت و منش من بشه ولی نمیدونم چرا هر دفعه که چیزی رو بیان میکنم ایشون میگه من ۳۳سالمه و حوصله ی حرف زدن در مورد این چیزا رو ندارم و حوصله قهر و اشتی ندارم و وقتی بهشون میگم شما در اولویت من هستی دوستدارم که بفکر درست کردن رابطه ام ایشون میگه چطور یک لباس میری انتخاب کنی خوشت بیاد نمیخری بعد چطور به من علاقهباسلام مدت ۳ماه است که با یک اقایی دوست شدم سن بنده ۲۶ و ایشان ۳۳ سال دارد و اهل شهرستان هستن ولی از ۱۵ سالگی به مشهد اومدن و در اینجا خانه مجردی داشتند ایشان کوهنوردی جز تفریحاتشان هست . بعد یکماه در یک سفر ده روزه متوجه شدم با خیلی از خانومها در ارتباط هستن و با عده ای رابطه هم داشتند و ایشان اول انکار میکردن و پیاپی ما باهم بحث داشتیم تا اینکه یکروز قول دادند که دیگه میخوان سیمکارتاشونو بزارن کنار و رابطه ی خودمون رو کم کم جدی کنن ولی نیاز به شناخت و درک هم داشته باشیم و حتی پیشنهاد مشاوره دادند از انجایی که من لیسانس مددکاری دارم از این پیشنهاد استقبال کردم و دنبال ترمیم رابطه هستم اما بعد یک هفته با دوستان ایشان به یک گردش روزانه رفتیم اونا من بخاطر رفتار یکی از دوستانشون بهشون نقد کردم که رفتارشون درست نبوده و شما باید اصلاح میکردین ولی ایشون منکر شدن که دوستشون واسه یادگرفتن من ، اون حرف هارو بیان کردن و کمی اختلاف ایجاد شد و بخاطر حرف دوستشون که خانم هستن حاضر به کات کردن رابطه شدن که با کمی حرف دوباره برگشتن به رابطه و گفتن که شما دنبال غلام حلقه به گوش هستی و میخوای منو توی ۳ ماه تغییر بدی در جایی که من فقط دنبال بهتر شدن این رابطه هستم و سعی دارم به چیزهایی که حساسیت دارم یا چیزهایی که فکر میکنم تو رابطه مشکل درست میکنه رو بهشون بگم که ایشون متوجه ی رفتار من و شخصیت و منش من بشه ولی نمیدونم چرا هر دفعه که چیزی رو بیان میکنم ایشون میگه من ۳۳سالمه و حوصله ی حرف زدن در مورد این چیزا رو ندارم و حوصله قهر و اشتی ندارم و وقتی بهشون میگم شما در اولویت من هستی دوستدارم که بفکر درست کردن رابطه ام ایشون میگه چطور یک لباس میری انتخاب کنی خوشت بیاد نمیخری بعد چطور به من علاقه پیدا کردی لطفا راهنمایی کنید

    • سلام به شما دوست عزیز . جهت ارتباط با مجرب ترین روانشناسان مرکز لطفا با شماره 02158215 تماس حاصل فرمایید تا بتوانید موارد ذکر شده را با اصولی ترین روش و بهترین راه حل نمایید . تشکر از همراهی شما دوست عزیز .

    • سلام دوست عزیز مردی که راحت کات میکنه قابل اعتماد نیست و شما بدون هیچوقت نمیتونی ادمی که 33سال با همون روحیات بزرگ شده رو تغییر بدی حتی ایشون معاشرت با خانمها رو دوست دارن و این رفتار رو هیچوقت کنار نمیذارن مردی که با خانمهای زیادی معاشرت کنن حتی دوست اجتماعی باشه اهل زندگی ازدواج نیست فقط برای مدتی تفریح شمارو میخواد برای خودت ارزش قائل باش و با هر مردی رابطه برقرار نکن با کسی باش که دوست داشتنشو تو رفتارش ببینی نه تو کلامش هر مردی لیاقت نداره بدون مردهای خوبی هم هستن که قدرتو بدونن فقط چشماتو باز کن مورد درستشو انتخاب کن

    • سلام خدمت شما دوست عزیز با توجه به موارد مذکور لطفا جهت کسب مشاوره ی تخصصی با شماره تلفن021-88800507 تماس بگیرید تشکر

  • سلام من یک محصل هستم و سال دیگه اگه بشه باید برم دانشگاه ولی متاسفانه دلهره و اضطراب رفتن به دانشگاه رو دارم به خاطر اینکه درونگرا هستم و سختمه در دانشگاه تحصیل کنم . حتی از قضاوت شدن از طرف دانشجو ها هم می ترسم. کلا بیرون از خونه هم که می رم بیرون همش می ترسم یکی مزاحمم بشه یا اذیتم کنه ئ همین جئر استرس دارم و دست و پام رو گم می کنم .حس می کنم تو خونه باشم جام امن ولی از یه طرفی هم فکر می کنم کارم خوب نیست اگه نرم توجامعه . نمی دونم چرا این جوری شدم میشه راهنماییم کنید؟

  • سلام
    نزدیک ۷ماهه که عاشق یه دختری شدم،خیلی دوستش دارم ولی دوست داشتنم رو باور نداره و حسی بهم نداره.
    به هیچ عنوان نمیتونم با نبودش کنار بیام،حتی فکر نبودشم اذیتم میکنه.مدام دلتنگشم،همه فکروذهنم درگیرشه،ولی حسی بهم نداره دوست داشتنی از طرف اون نیست و همه چی یطرفست و هرچی که هست از طرف منه..میشه راهنمایی کنید باید چیکارکنم از لحاظ روحی به طرز فجیعی بهم ریختم و راهی ندارم.

  • سلام وقتتون بخیر میخواستم از خودکشی بپرسم. خودکشی کردن جرمه؟زنده نموندن جرمه؟ چرا باید به اجبار زندگی کنیم وقتی هیچ علاقه ای به این زندگی و دنیا نداریم؟

  • سلام من دختری ۱۷ ساله هستم که دو سال هست با پسری آشنا شدم و با هم از سال دوم رابطمون سه چهار بار رابطه از طریق مقعد داشتیم و خدارو شکر ن از نظر سلامتی ن از نظر تیکه و بی حرمتی اتفاق و مشکلی ‌پیش اومده . پویا امسال وارد نظام میشه به امید خدا و همش میگه که من وارد نظام بسم سریع زنک بابات میزنم تا تکلیفمون رو روشن کنم و باهاش حرف بزنم و مال هم باشیم خیلی بحث این رو باز میکنه و من خوش حالم فقط نگران آینده و زندگی زناشوویمون هستم که بعداً اتفاقی نیوفته میشه کمکم کنین

  • سلام
    حدود۲سال میشه باخانومی وارد رابطه عاطفی شدیم و بشدت بهم علاقه مندیم ک علاقه ایشون باعث شد ازتمام کارهای بدم دست بکشم و ب شغلی با درامد بالافکر کنم ک حدود یکسالی کارمیکنم،از اونجایی ک خانواده ی بشدت مذهبی دارن،تمایلی ب رابطه ما ندارن،ومیگن کات کنین ولی من بشدت دارم روی کارم تمرکز میکنم ک کارمویادبگیرمو…،ولی خانواده ایشان کلا با ازدواجمان هم مخالفن،
    دوروز پیش باشتباه پیامی برای پدرایشان فرستادم ک الان تمام خانواده شان پاشون رو روی حلق دختر گذاشتن ک کات کنین،
    ب ناچار گفت باش کات میکنیم
    بمنم زنگ زدن گفتم کات کردیم
    ولی دختر بعدازاتفاق، مدت چندروزه هیچی نخورده وهرآن امکان داره دخترازبین بره
    خواهش مندم راهی برام معرفی کنین،مشاوره‌ای بدین
    جون یک انسان درخطراست??

  • سلام
    من قبلن با یک پسری اشنا شدم و خیلی دوستش داشتم ولی اون رفت. و من برای اینکه فراموشش کنم با خیلیا بودم… خلاصه اینکه گذشته ی خوبی نداشتم
    ولی یجایی از زندگیم دیگ بی حس شدم. از کسی خوشم نمیومد. دخترعموی من نامزد کرده و شماره ی برادر شوهرشو داد و گفت دوست داره و توروخدا باهاش حرف بزنو. منم گفتم حالا دوروز حرف میزنیم تموم میشه. شد هشت ماه و این پسر ب شدت بمن علاقه مند شده. بدجووور
    درست زمانی ک من دیگ چیزی از دوس داشتن نمیفهمم. حالا اینارو ولش. از رابطه های قبلیمم باخبر شد. ولی خب جمعش کردم. و پیچوندم
    حالا این پسر التماس میکرد ک ط پنج ماه بمون تا من ازمون افسریم رو بدم بعد بیام خاستگاریت! و اینکه هرچی تو بخای هرچی تو بگی.
    همه ی خونوادشم منو میشناسن و خاهر و برادرش میدونن منو دوس داره
    حالا یک فردی قراره بیاد خاستگاری و باهم اشنا شیم.البته من هنو اجازه ندادم. ب این پسر گفتم ک ممکنه ازدواج کنم. داغون شده. اصن غذا نمیخوره سه روزه. دیشب فشارش افتاد بیهوش شد?خلاصه از نظر روحی ام اافسرده بود با بودن من خدشو پیدا کرد.
    اگر من ازدواج کنم مطمعنممممم ی بلایی سر خدش میاره
    چیکار کنم من!
    گفتم رابطه های قبلیمو بهش بگم ک بیخیال من شه. از ی نظر فامیلن و ابروم پیشش میره
    و از ی نظر دیگ اگه با خاستگارم ب تفاهم نرسم و نشه چی..
    چیکار کنم!؟
    و اینکه میدونم هیشکی ب اندازه ی این با من نمیسازه و با اخلاقام و بدیام کنار نمیاد
    لطفنننن راهنمایی کنین

  • سلام وقت بخیر
    من ١سال ازدواج کردم و احساس میکنم همسر خیانت میکنه صحبت کردم باهاش ولی فایده ای نداره خیلی از نظر روحی داغون شدم

  • سلام من دختری ۱۲ ساله هستم.
    ما از وقتی که خانه جدید گرفتیم پدرم خیلی عصبی شده هی با مادرم دعوا میکنه و بخاطر هر مشکلی خودش رو میزنه مشت میزنه. بعد چاقو و… میاره سرشو میکوبه ب زمین در خانه قبلیمون کمر بند گذاشته بود دور گردنش داشت فشار میداد مادرم نجاتش داد یا میگه من سرکار نمیرم و تو خونه داد میزنه و فحش میده قشنگ صدا میره خونه بقلیمون و اصلا هیچی خرج نمیکنه حتی پول یک نان هم نمیده از مادرم میگیره و مادرم خیلی حقوق کمی دارد بعد ی روز داییم اومده بود خونمون پدرم رو صدا زد جواب نداد بعد گفت مگه من با تو نیستم هیچی نگفت اومد سر سفره غذا بخوره بعد داییم گفت چرا اخلاقت رو درست نمیکنی چرا خرج خونه رو نمیدی بعد اون حاضر جوابی کرد و سر یک دعوا کوچک ک فقط مادرم بود و من و خواهرم و شوهر خالم ، پدرم فحش ب داییم و پدربزرگم داد بعد شوهرخالم ازش فیلم گرفت و بهشون نشان داد و دارن زندگی خانوادمو بهم میزنن البته پدربزرگم هیچی نگفت فقط گفت با شوهرخاله و اینا رفت و آمد نکنین در کل میشع بگید مشکل پدرم چیه و چطوری درمانش کنیم؟?

  • حالم خیلی خراب اگر تا لان زنده ام فقط و فقط بخاطر همسرم هستش .من یک آدم بی عرضه و بی خاصیت م که هیچ کاری نمیتونم درست انجام بدم 35 سالم هیچ هنر و نبوغی ندارم توی هیچ چیزی استعداد ندارم از خودم داغون تر و بی عرضه تر ندیدم این رو با اطمینان میگم هیچ کس تکرار میکنمهیچکس رو به ابلهی و بی عرضگی خودم تا به امروز ندیدم اگر زنده ام بخاطر خانمم هستش چون پدر و مادرش فوت شدن و تنهاست خیلی خسته ام و حالم خیلی خیلی خراب به این فک میکنم شاید اگر خودم رو بکشم برای اون هم یک راه جدید باز میشه حداقل من رو تحمل نمیکنه فقط نمیدونم بتاید جکار کنم واقعا از نوع امید به آینده تهی ام خسته ام خسته …..

    • سلام
      من دخترم ۱۷ سالمه .
      کلاس هفتم بودم سیم کارت نداشتم همه دوستام داشتن منم دلم میخاست داشته باشم . بعد با ی پسر آشنا شدم اون گف من بهت سیم کارت میدم توام باید رابطه داشته باشی باهام از عقب .منم قبول کردم بعد ی مدت دیگه بحثمون شد و اون رفت سیم کارتو سوزوند . چن سالی گذشت تا همین ی سال پیش پیجمو پیدا کرد اومد گف دلم برات تنگ شده اینا گف بیا ببینمت منم نمیخاستم برم ولی بعد تهدیدم کرد گف اگه نیای آبروتو میبرم میام جلو درتون ب پدر و مادرت میگم منم ترسیدم رفتم خونشون باز منو مجبور ب رابطه کرد . الان با یکی هستم اونم قصدش جدیه و خیلی همو میخایم ولی من ترسم از اینه این ماجرا رو بفهمه و ولم کنه‌ . ی مشکل دیگه هم ابنه ک تو شهر کوچیکی هستیم و میترسم منو با اون تو خیابون ببینه و شر شه.
      ب نظرتون چیکار کنم ؟

  • سلام من ۱۷ سالمه و تقریبا الان نزدیک سه هفته است حالم به طور ناگهانی بدشده.هیچ مشکلی تو زندگیم ندارم و هیچ وقت نداشتم.از شب جمعه ای که تو فروشگاه بودم ذهنم بدبین شد مدام این توی سرم میپیچه که من نیستم یجورایی انگار زندگی نمیکنم این افکار اذیتم میکنن میدونم دارم زندگی میکنم همه اینارو میدونم ولی فکر اذیتم میکنه و الان هیچی نمیتونه منو خوشحال کنه واقعا سر درگمم من زندگیمو دوس دارم؛ خیلی دوس دارم خوب شم و دوباره بشم همون ادم قبلی دوس ندارم این فکر هارو بکنم. من الان قرارع دو هفته بعد مهم ترین اتفاق زندگیم بیفته ولی هیچ ذوقی ندارم لطفا کمکم کنین? من میخوام ذهنم درست شه دیگ بهم نگه داری زندگی میکنی دیگ با خودم احساس غریبی نکنم

  • سلام کودک ۴ ساله ای که دست بزن داره و بزرگتر ها رو میزنه و خواهر ۲ ساله خودش رو میزنه

  • لطفا در مورد همسرم که در منزل بسیار بد اخلاق هست ولی در خارج از منزل بسیار خوش اخلاق هست مرا راهنمایی کنید.این بداخلاقی در مورد بچه هامون هم هست که با اونها در خانه بسیار بد حرف میزنه ولی با بچه های دیگه خوش اخلاقه.این مشکل همسرم میتونه نشانه دو قطبی بودن یا دچار اختلال مرزی بودن او باشه؟ممنون میشم راهنمایی کنید

  • سلام وقتتون بخیر
    من دانشجوی پزشکی هستم و خب توی این دوران کرونا کلاسا مجازی بود تا اینکه حضوری شد ی مدت ب خاطر امتحانا
    و توی خوابگاه بودم ینی توی شهر محل زندگیم نبودم
    راستش پدر من خیلی آدم بد بینی هست
    ی بحث شروع میشه و بر فرض تموم میشه اما ی مدت بعد ی کار اشتباه یا ی تلنگر و اتفاق اون موضوع رو یادآور میشه و دوباره رجوع میکنه ب همون بحث قبلی و حرفای تکراری با هزار تا تیکه و کنایه ک واقعا عذابم میده
    الکی بدبینه در صورتی ک من واقعا کاری نکردم اما همش تهمت میزنه ک اونجا ی شهر دیگه من بالا سرت نیستم معلوم نیست داری چی کار میکنی
    حالا کی این حرفا رو میزنه
    زمانی ک مثلا ۲ بار زنگ بزنه من برندارم میگه کجایی ک برنمیداری
    کلا آدم شکاکیه
    واسه همین اخلاقش هم ک هست واقعا از محیط خونه بیزارم و اصلا دوس ندارم خونه باشم
    و واقعا دوس دارم توی همون شهری باشم ک دانشگاه میرم جون آرامش روانی بیشتری دارم
    اما ی مدته گیر داده ک باید انتقالی بگیرم ب شهر خودمون و توی این قضیه خیلی جدیه
    من واقعا نمیدونم چی کار کنم
    از دست این همه شک و تهمت و حرفایی ک بهم انرژی منفی میده خسته شدم
    همه این حرفا رو همش توی خودم میریزم و گریه میکنم ولی واقعا دیگه با ۲۰ سال سن شونه هام تحمل این همه فشار روانی رو نداره
    واقعا گاهی از زندگی خسته میشم
    خیلی ب این فک کردم ک زندگیم زودتر تموم شه بهتره ولی هنوز خیلی آرزو دارم ک دوس دارم بهش برسم و این باعث میشه یکم امید بگیرم
    ولی تا کی
    بریدم دیگه

  • سلام آقای دکتر خسته نباشید ? خیلی خوشحالم این جا رو پیدا کردم دنبال یه جایی مثل این جا بودم ? ممنونم که کمک میکنید من زینب ۲۲ ساله هستم پارسال نزدیکای عید برای اولین بار شروع به کار کردم در محل کارم عاشق همکارم شدم وای کاملا یک طرفه بود از طرف اون چیزی نبود یا هم بعدش که حسی به‌ وجود اومد هوس بود بعدش فهمیدم که سنش رو دروغ به من گفت و حتی بعدشم که دیگه میخواستم ای رابطه رو به هم بزنم فهمیدم با چند تای دیگه هم دوس بوده ? خییلی دوسش داشتم نمیدونم با ا ن همه بدی که در حقم کرده بود چطور اینقدر دوسش داشتم شاید مال این بود که اولین بارم بود تجربش میکردم به هر حال با هر سختی بود ول کردم حتی کارمم که دوشیفت بود تبدیلش کردم به یه شیفت ولی بازم از تو فکرش در نمیومدم خیلی میخواست باهام حرف بزنه ولی بهش اجازه نمی‌دادم هر موقه بهش اجازه نمی‌دادم از محل کارم تا خونه گریه میکردم که چرا چرا بعد از ۲ ماه یه استوری اینستا گذاشت در مورد دوس داشتنم و این که یه فرصت دوباره بهش بدم این دفه فرق می‌کرد آخه فرداش که تو محل کارم دیدمش یه چیز دیگه تو چشاش بد میتونستم بخونم تغیر کرد آقای دکتر خیلی عوض شد مهربون شد رفتارش باهام تغیر کرد هوامو داره تو هر شرایطی هر جایی هر چیزی بخوام در اختیارم میزاره کل خوانوادشو در جریان گزاشته ولی آقای دکتر احساس میکنم یه چیزی تو گذشته در من جا مونده کافیه نگاهش غیر از من کسی رو ببینه ناراحت میشم وقتی پیشمه گوشیش زنگ میخوره اما جواب نمیده ناراحت میشم دوس دارم چکش کنم دوس دارم مراقبش باشم در مورد این چیزا نمیتونم باهاش صحبت کنم پیش خودم میگم اگه اشتباه کنم چی چون قبلا بهش گفتم که من گذشته رو فراموش کردم ولی این طور نیست احساس میکنم بهش اون اعتماده رو ندارم ولی نمیخوام اینطور باشه دوسش دارم دوس ندارم فکر کنه بهش اعتماد ندارم میگم شاید مشکل از طرز فکر من باشه
    لطفا کمکم کنید خیلی حالم بده نمیدونم با کی حرف بزنم ??

  • سلام آقای دکتر خسته نباشید ? خیلی خوشحالم این جا رو پیدا کردم دنبال یه جایی مثل این جا بودم ? ممنونم که کمک میکنید من زینب ۲۲ ساله هستم پارسال نزدیکای عید برای اولین بار شروع به کار کردم در محل کارم عاشق همکارم شدم وای کاملا یک طرفه بود از طرف اون چیزی نبود یا هم بعدش که حسی به‌ وجود اومد هوس بود بعدش فهمیدم که سنش رو دروغ به من گفت و حتی بعدشم که دیگه میخواستم ای رابطه رو به هم بزنم فهمیدم با چند تای دیگه هم دوس بوده ? خییلی دوسش داشتم نمیدونم با ا ن همه بدی که در حقم کرده بود چطور اینقدر دوسش داشتم شاید مال این بود که اولین بارم بود تجربش میکردم به هر حال با هر سختی بود ول کردم حتی کارمم که دوشیفت بود تبدیلش کردم به یه شیفت ولی بازم از تو فکرش در نمیومدم خیلی میخواست باهام حرف بزنه ولی بهش اجازه نمی‌دادم هر موقه بهش اجازه نمی‌دادم از محل کارم تا خونه گریه میکردم که چرا چرا بعد از ۲ ماه یه استوری اینستا گذاشت در مورد دوس داشتنم و این که یه فرصت دوباره بهش بدم این دفه فرق می‌کرد آخه فرداش که تو محل کارم دیدمش یه چیز دیگه تو چشاش بد میتونستم بخونم تغیر کرد آقای دکتر خیلی عوض شد مهربون شد رفتارش باهام تغیر کرد هوامو داره تو هر شرایطی هر جایی هر چیزی بخوام در اختیارم میزاره کل خوانوادشو در جریان گزاشته ولی آقای دکتر احساس میکنم یه چیزی تو گذشته در من جا مونده کافیه نگاهش غیر از من کسی رو ببینه ناراحت میشم وقتی پیشمه گوشیش زنگ میخوره اما جواب نمیده ناراحت میشم دوس دارم چکش کنم دوس دارم مراقبش باشم در مورد این چیزا نمیتونم باهاش صحبت کنم پیش خودم میگم اگه اشتباه کنم چی چون قبلا بهش گفتم که من گذشته رو فراموش کردم ولی این طور نیست احساس میکنم بهش اون اعتماده رو ندارم ولی نمیخوام اینطور باشه دوسش دارم دوس ندارم فکر کنه بهش اعتماد ندارم میگم شاید مشکل از طرز فکر من باشه

  • سلام من چندسال پیش باهمسرکنونیم اشنا شدم ایشون۲۲سالشوپ بود و من۲۶اوایل رابطه من از گذشتم براشون گفتم و روابطی که قبلا داشتم،بعدازگذشت۳ماه من که از روابط زودگذرخسته شده بودم گفتم یاازدواج یاجدایی که خب ایشون ازدواج وانتخاب کردن اما پنهونی که خانوادش متوجه نشن،منم مشکلی نداشتم بعدازگذشتچن سال گفتن میخان ک خانوادشونم در جریان ازدواج ماقراربدن و خلاصه ما عقدرو بصورت رسمی درمحضرانجام دادیم ،اوایل رابطه خیلی خوشحال و عاشق بود تا این اواخر چندماهیی هست که عوض شده تو دعواها میگه من دیگ بچه نیستم تو منو خر کردی،یا همش میگه زنای مردم اینجورن و اونجورن،داعم از اشپزی من ایراد میگیره و اگ جلوش خون گریه کنم براش اهمیتی نداره تا من حرف از جدایی میزنم میگه مشکلی نیست اما باز خودش میاد معذرت خواهی،اما حرف هاش و کاراش منو عذاب میده جدیدا همش از گذشته من حرف میزنه با اینکه من از بعداز ازدواج هیچ خطایی نکردم،با اینکه مرد ایده عالیه از همه نظر اما من دیگ تحمل ندارم

  • سلام
    من یه خانواده نسبتا مذهبی دارم و داخل یه شهر کوچیک زندگی میکنیم یه مدتی هست که دوستانم بهم میگن بیا ببینمت چرا نمیایی(یعنی استان شهر ) اما مشکل من خانوادم هست چون دوستان من حدودا ساعت ۸ میرن بیرون تا ساعت ۱۰ یا ۱۱ و من فکر میکنم خانوادم از این که من تا اون موقع با دوستانم باشم خوشحال نباشند همچین که دختر و پسر با هم هستن و نسبتا جمع هاشون قلیون و سیگار هم دارن و فکر میکنم اگر خانوادم ببینه چه فکری میکنند و دیگه نگذارند من باهاشون بیرون برم یه احساس بدی دارم که با خانوادم منو ببرند به استان که دوستانمو ببینم اگر اجازه میدادن با اتوبوس برم و بیام خیلی بهتر میشد
    پیشنهاد شما چیه ؟!فکر میکنید من احساسم اشتباس ؟چه راه حلی پیشنهاد میدین

  • با سلام سلام وقتتون بخیر من با پسری دو ماهه آشنا شدم و همو واقعا میخایم .. خانواده پسره خیلی اصرار دارن با دختر دائیش ازدواج کنه ولی پسره زیربار نمیرفت میخاست خودش انتخاب کنه الانم دو ماهه خونه نرفته توی دفتر میخابه یه بار فقط رفت با خونوادش صحبت کنه پا پیش بذارن ولی اونا منو ندیده قبول نکردن پسره گفت به هیچ وجه با اون دختره ازدواج نمیکنم چیکار کنیم

  • سلام یکی از شوهر خواهرام پیام تبریک عید مبعث فرستادن واسم من هم برای اینکه فامیل بودن از روی احترام عید رو بهشون تبریک گفتم یکی دو روز بعد شروع کردن به فرستادن ویدیوهای متفرقه و من جوابی ندادم و یهو اصرار کردن چت را پاک کنم که سوء تفاهم نشه . دوباره چند روز بعد خودشون دوباره بهم پیام دادن !!!! انگار نه انگار که اتفاقی افتاده ، من نمیدونم واقعا چه برخوردی با ایشون داشته باشم ؟

  • سلام. خسته نباشید. دختری 30 ساله هستم که به دلیل اینکه خیلی زودرنجم مدتی هست که از فامیل کناره گرفتم.
    برای شناخت شخصیت های مختلف افراد در اجتماع و نحوه برخورد درست با اونها و احساسی که باید به خودم تلقین کنم تا با کوچکترین حرف به لاک خودم فرو نرم و از جمع کناره گیری نکنم، نیاز به مشاوره دارم.
    ممنون میشم راهنماییم کنید. سپاس

  • سلام وقت بخیر ۱۷ سالمه و ۴.۵ ساله که دارم خودارضایی میکنم ،بسیار پشیمونم ،قبل کنکورم هست و تعدادش خیلی زیاد شده و بسیار داره بهم آسیب میزنه هر کاری هم کردم ترکش نکردم ،آیا درمان خاصی داره؟

  • سلام خسته نباشید
    من وسواس فکری دارم چند سال قبل هم همین مشکل رو داشتم ولی بعدش خوب شدم، الان نمیدونم شاید برای استرس زیادی که به‌ واسطه درس یا کنکور دارم دوباره اونطوری شدم
    کافیه که بخوام به یه چیزی فکر نکنم دقیقا ذهنم سمتش میره و بارها یه تفکر رو تکرار و من اذیت میشم حتی نمیتونم به فعالیت های روزانه‌م برسم یا درس بخونم همش فکرم درگیره
    گاهی وقت‌ها هم رفتار های وسواسی نشون میدم
    واقعا خسته شدم الان دوماهه که هر روز بیشتر از ۷ ۸ ساعت ذهنم درگیره

  • درود
    یکی از نزدیکان بنده بابت مشکلات مالی چندسالی زندان بوده و تازگی مرخص شده و از اونجا که هنوز درگیر مشکلات کارش هست و مدتها از خانواده و همه چیز دور بوده نیاز به مشاوره داره.لطفا بفرمایید اینجور اشخاص چه مشاوری باید داشته باشند که هم برای روابط خانوادگی و هم برای روابط ومسائل کاری بهش راهکار بدن؟؟؟ وهمچنین کمکش کنن با گذشتش کنار بیاد.و لطفا درتهران چه کسی را میتونین برای مشاوره پیشنهاد بدین؟؟
    ممنون

  • سلام وقت بخیر
    حدود یک هفتس ک شریک عاطفیم بامن کات کرده و من واقعا دلمه برگرده اما نمیتونم کاریم کنم
    دلیلش هم اینه اون باهام کات کرد وبعد هم بلاکم کرد وقتیم بهش پیام دادم خیلی بد جوابمو داد و هروقت منو میبینه خیلی بد و با بی محلی روشو برمیگردونه
    قبل کات کردنمون دو روز قبلش قرار اولمون بود وبعدش ازم خواست ک باز باهم بریم بیرون ولی من خیلی زیاد تکرار کردم ک امنیت ندارم پیشش و استرس میگیرم و بعدش گف پس ما به درد هم نمیخوریم برو با کسی باهاش خوبی ومنم سریع و بی فکر پذیرفتم

    سرقرار ایشون چون دستمو گرفتن و بعد عکس گرفتن و تجربه اولم بود اظطراب گرفتم و ظاهرا بابت رفتارام خیلی بهش برخورد
    و اولین قرارمون بعد چهارماه تقریبا بود
    و ما هم دانشگاهی هستیم
    الان برای برگشتش چکار باید بکنم و اصلا چه رفتار مناسبی باید انجام بدم
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    • سلام لطفا با شماره ۰۹۱۲۰۴۶۹۹۴۵ در واتساپ پیام دهید تا راهنماییتون کنند.

  • سلام
    ببخشید من الان ۵ ماهه تو برنامه اخرین خبر با یه دختر دوست شدم خیلی هم دوسش دارم ۲ روز دیگه هم میخواد بیاد شهرم و ببینه منو ولی من یه دروغ خیلی بزرگ بهش گفتم اونم اسمم،اسمم و بهش به دروغ یه چیز دیگه گفتم الان میترسم ۲ روز دیگه که اومد وقتی فهمید از دستش بدم تو رو خدا راهنماییم کنید خیلی دوسش دارم طاقت جداییش و یه دقیقه هم ندارم

    • سلام لطفا با شماره ۰۹۱۲۰۴۶۹۹۴۵ در واتساپ پیام دهید تا راهنماییتون کنند.

  • با سلام.خانمی ۳۶ساله هستم.۷ساله ازدواج کردم و یک فرزند ۵ساله دارم.سال اول ازدواجمون به علت وامهایی که شوهرم داشت ازم خواست تا خرج خودم رو خودم بدم.من کار پاره وقت داشتم.خانواده ام خرج لباسم رو میدادند و من دانشجو هم بودم.باردار بودم که بداخلاقی همسرم به اوج خودش رسیده بود.دائم دعوا داشت سر دکتر رفتن سر داروهایی که دکتر به من میداد.میگفت چرامادرای ما اون زمان دکتر نمیرفتند دارو نمیخوردن چرا تو باید دکتر بری و از این حرفا که البته بیشتر هم سر این بود که نمیتونست تحمل کنه پول داره خرج میشه.باردار بودم که ی شب تشنج کرد و تا الان هم گاهی ادامه داره این تشنج ها.میگفت مجرد بودم اصلا مشکلی نداشتم.وقتی تشنج میکنه تا چند وقت خوش اخلاقه و میگه عذاب وجدان دارم به تو هم فشارواسترس وارد میشه.سر همین مشکل صرعش مایل به کارکردن زیاد نیست.مغازه داره و گاهی در ماه دومیلیون هم فروش نداره.من بعد ی مدتی کار تمام وقت پیدا کردم.تا مدتها دعوا میکرد که باید تو خرج خونه رو بدی.از اونجایی که همه کارهای خونه با من بود و هر چیزی که داشتیم به نام شوهرم بودم گفتم هر وقت حاضر شدی همه کارها رو انجام بدی و همه چیز رو به نام من بزنی اون موقع من خرج خونه رو میدم.که دیگه بیخیال شد.البته همین الانم که حاضر شده خرج خونه رو بده فقط ضروریات رو میخره.خیلی چیزها رو خودم میخرم.با خانواده خودش هم بداخلاقه.با خواهر و برادراش قهره.باپدر مادرش دعوا کرده که دوسالی قطع ارتباط بودیم.تو جمع ها اگه کسی خلاف حرفش چیزی بگه عصبانی میشه براش هم مهم نیست اگه چیزی میگه طرف مقابل ناراحت میشه.کلا حق رو همیشه به خودش میده.میگم نمیشه که همه بد باشن فقط تو خوب باشی.میگه من خیلی خوبم!!میگم دقیقا از چه نظر.مسافرت آنچنانی میریم هدیه برام میخری محبت میکنی؟چی داری؟میگه چون معتاد نیستم و کتک نمیزنم پس آدم خوبیم!!گاهی دعامیکنم یا اصلاح بشه یا بمیره.آخه به چه چیزیش دلم رو خوش کنم؟!از نظر محبت کردن سرده.هر چی میگه فرداش یادش میره و میگه چرا رفتی تو قیافه.نمیشه اصلا بهش امتقاد کرد چون کاملابیفایده است.گفتم مشاوره.میگه من مشکل ندارم همینم که هست.چیکار باید بکنم با این مرد؟

    • سلام لطفا با شماره ۰۹۱۲۰۴۶۹۹۴۵ در واتساپ پیام دهید تا راهنماییتون کنند.

  • باسلام خدمت شما بنده ۲۰ ساله ازدواج کردم وثمره این ازدواج دوتاپسر۸و۱۵ ساله است ،تاالان بامشکلات خیلیییییییی زیادی روبروشدم امابدلیل مشکلات مالی توان پرداخت هزینه مشاور روانپزشک رانداشتم مشکلاتی مثل اعتیادهمسرووالدینم ،خیانت همسر،خیانت مادر، نبودن پدروخیلی مشکلات دیگروتمام اینهاروبخاطربچه هاتحمل کردم اماالان پسرم سخت‌ترین قسمت این مشکلاته بتازگی فهمیدم سیگارمیکشه وفیلم های پورن میبینه وبسیاردروغ میگه من تمام زندگیم بچه هامن توروخدا راهنماییم کنید ممنونم

    • سلام لطفا با شماره ۰۹۱۲۰۴۶۹۹۴۵ در واتساپ پیام دهید تا راهنماییتون کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *