کنکور کارشناسی ارشد 1400

آزمون کارشناسی ارشد 1400 ، قابل ذکر است که مدرک کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس جزء مدارکی است که در اکثر رشته ها با کسب آن، دانشجویان می توانند از مزایای رشته تحصیلی خود مثل روانشناسی در حد کاملی بهره مند گردند.

دریافت ویزای تحصیلی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشورهای مختلف به نسبت از شرایط مناسب تری نیز برخوردار است. دانشجویان می توانند اهداف تحصیلی خود را از طریق این نوع مهاجرت نیز تنظیم نمایند.

 

کنکور کارشناسی ارشد 1400

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد1400

هر سال در بازه زمانی مشخص شده توسط سازمان سنجش، ثبت نام جهت آزمون کارشناسی ارشد در آذر ماه آغاز و پایان می پذیرد. طبق اعلام سخنگوی سازمان سنجش آمار ثبت نامی آزمون کارشناسی ارشد1400 در کلیه رشته ها از مرز 400 هزار نفر گذر نموده و با آغاز ثبت نام مجدد و امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی در بهمن ماه انتظار افزایش بیش از پیش آمار اعلامی نیز وجود  دارد.

تاریخ آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1400 از یکشنبه 5 بهمن لغایت چهارشنبه 8 بهمن بوده و دانشجویان می بایست در زمان معین شده نسبت به ثبت اطلاعات جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد1400 خود اقدام نمایند.

نکته: قابل ذکر است مهلت اعلام شده آخرین فرصت جهت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد1400 می باشد. در صورت بروز هرگونه سوال و نگرانی در رابطه با ثبت نام و آزمون کارشناسی ارشد 1400 می توانید با مشاورین راز ماندگار در ارتباط باشید.

برنامه ریزی برای آزمون کارشناسی ارشد1400

اگر تاکنون بدون برنامه به سمت آزمون کارشناسی ارشد 1400 پیش آمده اید، اگر برنامه هر روز را شب قبل به طور ذهنی تنظیم نموده اید، اگر دچار وسواس مطالعاتی در مواردی مثل “آیا مطالب در ذهنم مانده! آیا فراموش نمی کنم!” شده اید، دیگر می بایست با مشاوری آگاه در ارتباط باشید. تا شما را با درصد آمادگی بیشتری به سمت آزمون کارشناسی ارشد1400 سوق دهد.

مشاوران چراغ راه شما هستند و نیاز به تجربه مسیری که از قبل توسط مشاورتان طی شده، نیست.

نکته: زمان را بیش از این از دست ندهید.

در هر کدام از رشته های آزمون کارشناسی ارشد1400 شما می بایست تسلط کاملی به کد ضریب های رشته مربوطه خود و هدفتان داشته باشید تا از مطالعه منابع زائد جلوگیر نمایید.

ایستگاه های مرور از مهمترین موارد در جلوگیری از کندخوانی، برطرف نمودن وسواس مطالعاتی و ایجاد تسلط در داوطلب آزمون کارشناسی ارشد 1400 می باشد.

زمان بندی انجام تست های دروس مطالعاتی در رسیدن شما به آگاهی از میزان تسلط بر منابع کد ضریب مربوطه در آزمون کارشناسی ارشد 1400 از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

از رها نمودن دروسی خاص و مطالعه نکردن آن ها اکیدا پرهیز نمایید. توصیه ما به شما این است، در حد امکان یک یا دو تست از درس مورد نظر پاسخ داده شود تا میانگین درصد نفرات شرکت کننده موجب تقلیل زیاد رتبه آزمونی شما نگردد.

نکته:مشاورین راز ماندگار توانایی این مهم را دارا هستند که علاوه بر آگاهی از اصول برنامه ریزی استاندارد، در صدد ایجاد آرامش روانی جهت بهره وری هرچه بیشتر شما در مسیر آزمون کارشناسی ارشد 1400 بر آیند.

آزمون کارشناسی ارشد 1400 و خدمت سربازی

درصدی از شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد1400 را مردان تشکیل می دهند که تعدادی از آن ها عازم خدمت سربازی نشده و در سنوات مجاز تحصیلی به سر می برند.

دانشجویان مورد نظر می بایست زمان بندی مراحل و فرآیند نظام وظیفه و آزمون کارشناسی ارشد1400 خود را تنظیم نمایند تا دچار مسائلی از قبیل ورود به غیبت خدمت سربازی، اضافه خدمت سربازی، عدم تایید ثبت نام توسط دانشگاه و مشکلاتی از این دست نگردند.

مشاورین نظام وظیفه راز ماندگار می توانند تاریخ های حساس سال آزمون کارشناسی ارشد1400 شما را مورد بررسی قرار داده و زمانبندی مناسبی برای عدم تداخل بازه های زمانی تنظیم نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *