قیمت مشاوره خانواده

وقتی تحت فشار مشکلات زندگی هستید. شما بسیار مضطرب هستید و در یک راه بزرگ گیر کرده اید. باید تصمیم مهمی در مورد آینده و زندگی خود بگیرید چه کار می کنید؟ بهترین راه مراجعه به یک مشاوره خانواده است. ممکن است بگویید هزینه و قیمت مشاوره خانواده زیاد است یا زمان مراجعه به آن ها را نداریم, ما در ادامه برایتان راه کارهایی داربم.

 

بر کسی پوشیده نیست که سلامت روان مهمتر از سلامت جسمی است.تأثیر سلامت روان بر سلامت جسمانی نیز بر اساس تحقیقات بارها به اثبات رسیده است. خوشبختانه این روزها مردم بیشتر متوجه نقش روانشناسان در سلامت روان افراد و داشتن جامعه ای سالم شده اند. امروزه به لطف شبکه های اجتماعی، افراد بیشتری با روانشناسی آشنا شده اند و تمایل اقشار مختلف جامعه (به ویژه جوان ترها) برای مراجعه به روانشناس افزایش یافته است.

 

 روان خود را جدی بگیرید.

قیمت مشاوره خانواده

قبل از هر چیز باید به خود یادآوری کنیم که نباید به راحتی از کنار مشکلات روانی گذشت. از آنجایی که این بیماری ها کمتر باعث ایجاد درد بیرونی و فیزیکی می شوند، اغلب نادیده گرفته می شوند. اما آگاه باشید که درمان به موقع و حتی پیشگیری از این مشکلات باعث صرفه جویی زیادی در هزینه ها و معنویت در آینده می شود.

 

 تعداد جلسات مشاوره خانواده

تعداد جلسات مشاوره خانواده خوب که هر فرد نیاز دارد بستگی به شرایط دارد.حداقل چهار جلسه مشاوره برای کارهای اولیه و رسیدن به نتیجه مطلوب لازم است. اما در بعضی از مواقع تعداد جلسات مشاوره می تواند به نظر روانشناس تا 12 جلسه ادامه داشته باشد.

 

قیمت مشاوره خانواده

قیمت مشاوره خانواده

سازمان روانشناسی و مشاوره هر ساله هزینه و تعرفه مشاوره روانشناسی را تایید و منتشر می کند. لازم به ذکر است که تعرفه خدمات روانشناسی هر سال درصدی (معمولاً 20 درصد) افزایش می یابد.

 

عواملی تاثیر گذار در قیمت مشاوره خانواده

1- آموزش روانشناسی

درمانگران با مدارک تحصیلی پیشرفته و تجربه بیشتر معمولا هزینه بیشتری دریافت می کنند.

2- محل درمان

از آنجایی که هزینه زندگی در مناطق شهری و مناطق بزرگ بیشتر است، بر هزینه مشاور تأثیر می گذارد.

3- شهرت درمانگر

هزینه ویزیت یک روانشناس معروف اغلب به دلیل تقاضای زیاد بیشتر است.

4- مدت جلسه درمان

هر چه مدت درمان طولانی‌تر باشد، معمولاً مبلغی که مشتری می‌پردازد بالاتر است.

5- تخصص

زمانی که یک درمانگر در مشکل شما تخصص داشته باشد یا فردی را با شرایط غیرعادی یا دشوار درمان کند، هزینه مشاوره بیشتر خواهد بود.

 

قیمت مشاوره خانواده آنلاین و تلفنی

قیمت مشاوره خانواده

  روانشناسی تلفن در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است. از آنجایی که مشاوره حضوری سختی ها و چالش های خاص خود را دارد، افراد به دنبال راهی بوده اند تا در صورت امکان از روش های ساده تری برای مشاوره استفاده کنند. مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد. مشاوره تلفنی راهی برای فراتر رفتن از همه محدودیت ها و محدودیت هاست. اگر در شهری زندگی می کنید که در آن روانشناس خوبی وجود ندارد یا می خواهید با مشاور خاصی که مد نظر دارید صحبت کنید. یا اگر در کشور دیگری زندگی می کنید و نیاز به صحبت با یک مشاور ایرانی دارید، یک مشاوره تلفنی برای شما مناسب است.

هنوز هم هستند کسانی که نظر بدی نسبت به مراجعه به روانشناس دارند.اگر نمی خواهید با این دسته از افراد سر و کار داشته باشید و می خواهید درمان آن ها را مخفی نگه دارید، مشاوره تلفنی به دلیل دسترسی آسان این امکان را دارد که پنهان بماند.  هزینه مشاوره خانواده آنلاین و تلفنی توسط سازمان تعیین نشده است و از طرفی بسیاری از افراد به دلیل مزایای این نوع مشاوره تمایل دارند با درمانگر خود به صورت آنلاین یا تلفنی ارتباط برقرار کنند.اما جلسات مشاوره آنلاین و حضوری تفاوتی ندارند و چون خدمات ارائه شده توسط روانشناس مشابه است، هزینه مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی یکسان است.

 

مرکز مشاوره روانشناسی راز ماندگار با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی حضوری پاسخگوی سوالات شما در زمینه های مختلف خواهد بود. از مهمترین خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره ما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مسائلی مانند مشکلات رابطه، طلاق عاطفی، برخورد با رفتارهای منفی شوهر، غلبه بر چالش های زندگی زناشویی و خیانت او در مشاوره خانواده مطرح می شود و می توانید در مشاوره تلفنی خانواده چالش های مربوط به محیط خانواده و اعضای آن را مطرح کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره خانواده و گرفتن نوبت مشاوره آنلاین با ما در تماس باشید.

 

3 دیدگاه ها

  • با سلام
    من خارج کشور هستم آیا می‌توانم از خدمات مشاوره خانواده استفاده کنم و اینکه می‌توانم از طریق واتس اپ این مشاوره را انجام دهم آیا نیاز به وقت گیری هست و آخر اینکه چطور می‌توانم هزینه را پرداخت کنم
    با تسکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *