کنکور سراسری 1400

بعد از چند سال تکرار دو سه مسیر ثابت…

بعد از این همه صبح و شب بیداریا…

بعد از این همه زنگ تفریح و دویدنا…

حالا دیگه توی مرحله خاصی از زندگی یعنی راند چهارم کنکور سراسری 1400 هستیم.

اگه تا این راند تونستی سر پا وایسی و کم نیاری، آفرین به پشتکارت و ادامه بده.

بعد از راند اول که دوره مطالعاتی تابستان بود و راند دوم، سه ماهه اول شروع مدارس و راند سوم که امتحانات نوبت اول بود. حالا باید برای ماراتن کنکور سراسری1400 مراحل لازم ثبت نامی رو بگذرونیم.

تا چند روز دیگه ثبت نام شروع میشه و اگر تلاش کردی، “حتی کم”، باید این مهم رو انجام بدی.

نکته: در صورتی که نگرانی از بابت ثبت نام کنکور سراسری1400 دارید، می توانید با مشاورین راز ماندگار در ارتباط باشید.

 

کنکور سراسری 1400

 

ثبت نام کنکور سراسری 1400

زمان اعلامی از سوی سازمان سنجش جهت ثبت نام در رشته های با آزمون کنکور سراسری 1400 از 18-12 بهمن ماه مشخص گردیده است. که دانش آموزان می بایست در تاریخ ذکر شده با مراجعه به سایت sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود و بارگزاری اطلاعات اقدامات لازم را به عمل آورند.

لازم به ذکر است که کنکور سراسری در سال 1400 در تاریخ 10 و 11 تیر ماه برگزار خواهد شد.

 

 برنامه ریزی کنکور سراسری 1400

اکنون در برهه ای از تاریخ یک فرد کنکوری هستیم. دورانی که دانش آموز امتحانات خود را به پایان رسانده است. در آزمون های جامع شرکت نموده و از کیفیت مطالعاتی خود تا به این هنگام آگاه گردیده است.

اگر تا به این زمان از هیچ مشاور تحصیلی بهره نبرده اید و یا به صورت قطره چکانی با او در ارتباط بوده اید، دیگر کافیست!!! مسیری که در پیش گرفته اید اشتباه است. اگر جزو دانش آموزانی هستید که از نظر کنترل و منظم بودن در حد خوبی هستید نیز می توانید برای بهبود کیفیت عملکردتان با مشاور خود برای کنکور سراسری1400 در ارتباط باشید.

نکته: در صورت وجود هرگونه سوال از نحوه برنامه ریزی و مطالعه می توانید با مشاورین راز ماندگار در ارتباط باشید.

برای یک کنکوری، اکنون زمان چیست؟

زمان، زمان تفکیک هستش!!!

کم کم دیگه باید متوجه شده باشی که چیارو برای کنکور سراسری 1400 خوب خوندی و چیارو هرچقدر خوندی نشده که بشه!

یک مشاور آگاه به دروس می داند که با چه میزان وقت و زمانی می توان بر چه مسائلی تسلط کافی پیدا نمود. مشاور عملکرد شما را هدفمندتر نموده و  اجازه این را که از مسیر کنکور سراسری خارج شوید را به شما نمی دهد.

مباحث دشوار را کنار بگذارید و زمان خود را روی مطالب با دشواری کمتر و بازدهی بیشتر صرف کنید. دیگر فرصتی برای اتلاف وقت برای کنکور سراسری 1400 نخواهیم داشت. هرچه قوی تر در این بخش ظاهر شوید و استراتژی خاص خود را داشته باشید، در دوران طلایی عید درصد خروجی بهتری خواهید داشت. و بالعکس، هرچه در روزهای منتهی به عید به خود تخریبی ادامه دهید، پایه ریزی یک فرد باانگیزه با برنامه ای خوب و منطقی سخت تر خواهد شد. و کنکور سراسری 1400 شما را ناک اوت خواهد نمود!!!

هدف شما چیست؟؟؟

با هدف چه مقدار فاصله دارید؟؟؟

از تفکیک محتوا دروس چه اطلاعاتی دارید؟؟؟

توانایی تنظیم مرور و تست زنی خوانده ها و یادگیری مطالب جدید را دارید؟؟؟

نظام جدید – نظام قدیم

پیرو اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان سنجش  در تاریخ 22/08/99 مبنای طراحی سوالات در کنکور سراسری1400 دروس نظام آموزشی جدید 3-3-6 خواهد بود.

در صورتی که دارای مشکلاتی در زمینه های معین شده، کنکور سراسری1400 و موارد ناگفته هستید، می توانید با مشاورین رازماندگار در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *