مشاوره آنلاین

 مقدمه

آیا تابحال برای شما پیش آمده که نیاز دارید که با یک دکتر روانشناس مشورت کنید اما زندگی وشغلی که دارید زمان کافی برای این کار به شما نمیدهد؟ ویا آیا تابحال برای شما پیش آمده که نیاز ارتباط با مشاور برای شما وجود دارد اما دغدغه‌هایی مثل هزینه‌ی بالا ویا رفت وآمد ومسائل اخلاقی ازنظر امنیت اطلاعات برای شما پررنگ‌تر باشد؟ اصلا آیا در شهر شما مشاور روانشناسی خوبی وجود دارد؟ برای کسانی‌که زمان کافی ویا دسترسی به روانشناس زبده ومتخصص ندارند، مشاور آنلاین روانشناسی میتواند بسیار راهگشا باشد. همه ما میدانیم که صرفا ارتباط با یک روانشناس کافی نیست وباید مشاوری را انتخاب کنیم که هم تخصص کافی وهم تجربه‌ی لازم را در آن حوزه داشته باشد، به همین دلیل حتی اگر مشاور مناسبی پیدا نکردیم، نباید درب هر مطب مشاوره‌ای را بزنیم. خبر خوش برای همه‌ی عزیزانی که به دنبال یک دکتر متخصص با کمترین هزینه وبدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری با حفظ امنیت اطلاعات بالا هستند، راهکار در دستان شماست. باید به شما بگویم  بدون مراجعه به مطب روانشناسی وفقط با یک تلفن هوشمند واینترنت میتوانید با بهترین دکتر روانشناس در ایران ارتباط برقرار کنید وبا اودرباره‌ی مسائل خودتان مشورت کنید راهکار بگیرید وپیگیری کنید وکیفیت زندگی خودتان را بهبود دهید. در ادامه میخواهیم درباره‌ی مزایای مشاوره‌ی آنلاین با دکتر روانشناس ونحوه‌ی ارتباط با مشاور عالی صحبت کنیم.

مشاوره آنلاین

چرا مردم علاقه ندارن به مشاوره‌ی حضوری برن؟

مسائل بسیار زیادی وجود دارد که مردم را از رفتن به جلسات مشاوره‌ی حضوری منع میکند. در ادامه به چند مزیت مشاوره‌ی آنلاین نسبت به مشاوره‌ی حضوری اشاره میکنیم.

اولین موردی که میتوان به‌آن اشاره کرد مسائل مربوط به کرونا وترس مردم از بیماری وامتناع آنها از ملاقات حضوری است. در زمان بیماری بهتر است درخانه بمانیم ورفت وآمدهایمان را به حداقل برسانیم تا خود وعزیزانمان را از بیماری در امان نگه داریم.

دومین مورد عدم علاقه‌ی افراد به حضور در جلسات است. در مسائل مربوط به روانشناسی ما با قلب‌ واحساسات افراد سروکار داریم وممکن است افرادی از لحاظ روحی با حضور در جلسات علاقه‌ای نداشته باشند. هنوزهم وجود دارند افرادی که با رفتن نزد مشاور حس بدی دارند وصفات ناخوشایندی روی این عمل میگذارند، با مشاوره‌ی آنلاین میتوان آنها را به مشاوره راضی کرد.

سومین دلیل عدم توانایی حضور درجلسات است. این افراد احتیاج به مشورت بایک مشاور را دارند اما فرصت کافی برای این‌کار را پیدا نمیکنند. یا درگیرکار در شرکت، موسسه ویا کارخانه و… هستند ویا درگیر زندگی ومسائل این چنینی هستند. بنابراین فرصت پیدا نمیکنند تا درباره‌ی مشکلات خود مشورت بگیرند وبا این‌کار کیفیت زندگی آنها روزبه روز بدتر وبدتر میشود. مشاوره آنلاین بستر مناسبی برای این افراد است تا بتوانند با مشاور مناسب درتماس باشند.

هزینه‌ی کمتر میتواند دلیل چهارم برای عدم حضور افراد درجلسات حضوری باشد. هزینه‌هایی که صرف رفت وآمد میشود وهمچنین هزینه‌ی بالای مشاور حضوری که طبیعتا مشاوره‌ی آنلاین هزینه‌ی بسیار مقرون به صرفه‌تری نسبت به آن دارد.

مسائل نه‌چندان مهم

برخی مسائل وجود دارند که‌ ازنظر مراجعین بی‌اهمیت جلوه میکنند. وحضور درجلسه‌ی روانشناسی برای آن‌ها توجیه اقتصادی ندارد. در این مواقع حضور درجلسه‌ی روانشناسی با هزینه کمتر به‌صورت آنلاین میتواند کار را آسان کند.

مشاوره آنلاین

چرا بهتراست به‌جای مشاوره‌ی حضوری، از مشاوره آنلاین استفاده کنیم؟

زمانی که افراد با مشکلی روبه‌رو می شوند ، خانواده ودوستان وبه طور نزدیکان می توانند گزینه مناسب برای صحبت کردن باشند . اما زمانی که افراد با مشکلات خاص ومشکلات روحی وروانی روبه‌رو شوند ، به یک کمک حرفه ای نیاز دارند که بتواند بینش سازنده ونتایج ماندگار مورد نظر را برای فرد  فراهم کند . این روز ها افراد در زندگی خود با مسائل وچالش های فراوانی روبه‌رو می شوندکه هر فردی ممکن است در طول زندگی خود آن ها را تجربه کند وآنچه که مهم است چگونگی حل کردن آن ها می باشد زمانی که افراد نسبت به حل این مسائل آگاهی لازم را نداشته باشند تا بتوانند آن ها را به بهترین شکل حل کنند  ووضعیت ایجاد شده را بهبود ببخشند مشورت کردن با مشاور به صورت آنلاین بسیار موثر خواهد بود از همین الان برای حل مشکل بوجود اومده میتونی دست بکار بشی واز هر کجای دنیا که هستید بدون گرفتن نوبت قبلی ویا منتظر بمونی تا روز وساعت نوبته مشاورت سر برسه تا بتونی مشکلت روحل کنی ویا مشکلاتی از قبیل  طی کردن مسافت طولانی ومرخصی ساعتی گرفتن  واسترس رسیدن به موقع وحضور در مطب وشرایط فعلی وجود ویروس کووید ۱۹ وخطرات حضور ومجامع و….. دردسرهای ساعت ها منتظر ماندن در مطب  ودر یک فضای بسته در این اوضاع پاندمی کرونا  وهزینه ومخارج بالای مراکز مشاوره وناتوانی مالی پرداخت وچندین جلسه مشاوره و…..را تحمل کنی!؟

همین الان میتونی  به صورت مستقیم وآنلاین از طریق انواع برنامه های ارتباطی  در یک فضای کاملا امن وخصوصی که اصول اساسی هر جلسه مشاوره، راز داری وامن بودن آن می باشد که در مشاوره آنلاین نیز به این اصل دقت می شود وبه صورت کاملا محرمانه انجام می شود حتی گاهی اوقات ممکن است افراد نسبت به این موضوع که شناخته نشوند ، حساس هستند وبه همین دلیل با این روش می توانند به راحتی از امکانات کلینیک روانشناسی آنلاین استفاده کنند .

مشاوره آنلاین

برای مشاوره آنلاین روانشناسی چطور اقدام کنم؟

دسترسی آسان افراد بدون مراجعه حضوری می توانند از خدمات مشاوره راز ماندگار  بهره مند شوند ودر صورتی که افراد به دلیل دور بودن مسیر ها یا به دلیل ساکن بودن در خارج از شهر ودسترسی سخت به مراکز مشاوره  ویا همچنین به دلیل شاغل بودن ومشغله شغلی وخانوادگی وفرزند کوچک ویا به دلیل داشتن مشکلات جسمانی نمی توانند به صورت حضوری به مرکز مشاوره مراجعه کنند می توانند از مشاوره وروانشناسی آنلاین مرکز مشاوره راز ماندگار بهره مند شوند . همچنین افرادی که در خارج از کشور سکونت دارند برای ارتباط با روانشناسان ایرانی که از فرهنگ یکسانی برخوردارند می توانند به صورت آنلاین در ارتباط باشند.وقیمت های مناسب وقابل مقایسه ومقرون به صرفه خیلی سریع وفوری (۲۴×۷ ) در هر ساعت از شبانه روز  در منزل ویا محل کار با مرکز مشاوره راز ماندگار متشکل از   بهترین متخصصین روانشناس آقا وخانم که  در مشاوره حضوری وغیر حضوری به صورت کامل استاندارد های مرتبط با شیوه های درمانی روانشناختی را   رعایت می کنند تا حصول نتیجه مطلوب   در زمینه های پیش از ازدواج . بعد از ازواج . خیانت . طلاق . کودک ونوجوان . اعتیاد . تست های روانشناسی پیش از ازدواج و شخصیت شناسی وزوج درمانی . مشاوره فردی وخانوادگی واختلالات روانی وکارگاههای آموزشی وفرزند پروری ومشاوره جنسی و ……  همراه شو تا بتونی زندگیت روعوض کنی و روح تازه ای به زندگیت ببخشی .

راز ماندگار رازیست ماندگار میان من و تو

اینستاگرام ما

 https://www.instagram.com/raz_mandegar/

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *