مشاوره آنلاین رایگان تحصیلی

مشاوره آنلاین رایگان تحصیلی بسته به نوع تخصص خود از طریق راه های ارتباطی با مشاوره آنلاین رایگان تحصیلی مثل تلگرام، واتس آپ، فایل صوتی، ویدیو کال و …خدمات درمانی را به درمانجوها ارائه می دهند. کمی قبل تر بسیاری از متخصصین با مشاوره از راه دور مخالف بودند چرا  که معتقد بودند مراجعه کننده و مشاور باید باهم ارتباط چشمی برقرار کنند.

اما با گذر زمان متوجه شدند که چیزی که باعث درمان می شود ارتباطات انسانی است. این ارتباط  از راه دور هم قابل اجراست و صرفا تماس چشمی راه حل مناسبی نمی باشد.

حتی در برخی مواقع برای مراجعینی که دچار اضطراب برقراری ارتباط هستند روش آنلاین می تواند مفیدتر هم باشد. طبق تحقیقات صورت رفته مشاوره آنلاین رایگان تحصیلی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

با توجه به مشکلات ترافیک و رفت و آمد و همچنین دغدغه هایی که مردم این روزها با آن دست در گریبانند. این روش می تواند بهترین گزینه برای جایگزینی با مشاوره حضوری باشد.

در مشاوره آنلاین شما می توانید بدون پرداخت هزینه با مشاورین ارتباط برقرار کرده است. مشکل خود را با آن ها در میان بذارید و از راهنمایی و تخصص آن ها برای حل مشکلات خود استفاده کنید. در طول سال هایی که مشاوره آنلاین رایگان تحصیلی رواج پیدا کرده شاهد اثرات چشمگیر آن بوده ایم. برای مثال در حوزه روان شناسی و درمان بسیاری از اختلالات مشترک از جمله :

افسردگی، تغییر خلق و خو و…. مشاوره آنلاین رایگان تحصیلی توانسه اثرات قابل توجهی در درمان افراد برجای گذارد. از جمله مزایای این نوع مشاوره می توان به مناسب بودن آن برای کسانی که در مناطق دور افتاده زندگی می کنند اشاره کرد. این افراد بسته به محل زندگی خود و اینکه امکان دسترسی به مشاورین حضوری را ندارند می توانند از مشاوره آنلاین رایگان تحصیلی استفاده نمایند.

در حوزه مشاوره آنلاین رایگان تحصیلی سوالاتی مطرح می شود که به برخی از آن‌ها پاسخ داده می شود

سوال مهمی که برای اکثر افراد پیش می آید این است که مشاوره آنلاین رایگان تحصیلی با توجه به رایگان بودن کیفیت سایر مشاوره ها را دارد یا خیر؟ باید بگوییم که صددرصد همان تاثیر را دارد و رایگان بودن آن دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست. بلکه ما این مشاوره را برای آن هایی فراهم کرده ایم که توان پرداخت هزینه مشاوره را ندارند تا از این طریق بتوانیم به آن ها در حل مشکلات زندگیشان اندکی کمک کنیم.

سوال بعدی که اکثر درمانجوها از ما می پرسند این است که آیا اطلاعاتشان محرمانه باقی می ماند یا خیر؟ در این باره باید عرض کنیم که اصلا جای نگرانی نیست زیرا اطلاعات شما کاملا محرمانه توسط متخصصین ما حفظ می شود.شما می توانید حتی اسامی غیر واقعی برای ثبت اطلاعات استفاده نماید و اما آخرین موردی که نیاز است اینجا به آن پاسخ دهیم زمان پاسخگویی به سوالات است؟

برخی درمانجوها می خواهند بدانند چه مدت زمانی طول می کشد تا به سوالات پاسخ داده شود؟ سوالات در اسرع  وقت و فوری توسط برترین مشاورین ما پاسخ داده می شود. البته ممکن است در برخی ایام مانند تعطیلات و ایام شلوغی پاسخ دهی با کمی تاخیر صورت بگیرد که آن هم به دلیل افزایش تعداد مراجعین است.

تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه در مشاوره آنلاین رایگان تحصیلی

نرم افزار تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه نرم افزاری است که به داوطلب این امکان را می دهد که بتوانند .اطلاعات مربوط به رتبه قبولی در رشته و دانشگاه های مختلف را بدست آورند . این نرم افزار در 5 گروه آزمایشی و 5 سهمیه در اختیار همه داوطلبان قرار گرفته است.

نکته ای که در این نرم افزار قابل توجه است این است که فقط در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری قابل استفاده نیست. بلکه داوطلبان برای برنامه گذاری کنکور سراسری و هدف گذاری برای کسب رتبه لازم برای دانشگاه و رشته دلخواه نیز می توانند از آن استفاده کنند.

سوالاتی که درباره این نرم افزار پرسیده شده است

برای آشنایی بهتر با نرم افزار مشاوره آنلاین رایگان تحصیلی باید به سه سوال اساسی پاسخ داد:

برای استفاده از این نرم افزار به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

داوطلبان باید گروه آزمایشی  امتحانی, رشته مورد علاقه و دانشگاه دلخواه خود را وارد نمایند.

شانس قبولی ارائه شده در این نرم افزار تا چه حد قابل اعتماد است؟

در چه مواقعی ما می توانیم از این نرم افزار استفاده کنیم؟

داوطلبان در دوره زمانی قبل و بعد از اعلام نتایج اولیه می توانند از نرم افزار تخمین رتبه استفاده کنند. برای این کار کافی است درصدهایتان را وارد کنید و حدود رتبه خود را دریافت نمایید. در واقع این نرم افزار به شما می گوید که اگر همین درصدها را بدست بیاورید. با توجه به رشته و دانشگاه مورد علاقه خود چه رتبه ای کسب می کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *